کد خبر: ۶۲۷۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به شعور مردم توهین نکنیم

محسن غرویان در مطلبی برای خبرآنلاین نوشت: در حالی کمتر از سه ماه دیگر انتخابات مجلس یازدهم و مجلس خبرگان برگزار می‌شود، متاسفانه شاهد تند شدن برخی تریبون های نماز جمعه و جلسات و نشست‌های عمومی هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

تریبون هایی که از آنها حرف از مصلحت نظام و کشور زده می شود، در صورتی که مجلس، دولت، قوه قضاییه یا شخص رئیس جمهور، رئیس مجلس یا قوه قضاییه، وزرا، نمایندگان و ...همه بخش و عضوی از این نظام و کشور هستند. افرادی که منتخب اکثریت مردم هستند ولی گویی برخی ها ابایی از توهین و تخریب آنان ندارد.

این نوع مواجهه با مسئولان حتی اگر واقعا اشکالاتی به نوع عملکرد آنها وارد باشد،توهین به شعور اجتماعی مردم محسوب می شود.

به شعور مردم توهین نکنیم

باید بپذیریم مردم حافظه خوبی دارند، این حرف ها در ذهن آنها می‌ماند و بالاخره در جایی نتیجه آن ظهور و بروز می کند. مردم سخنان جناحی و رفتارهای سلیقه‌ای را تشخیص می‌دهند و این نوع عملکرد احساس شور و امید را از مردم می‌گیرد و مشارکت آن‌ها را در انتخابات کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی پیشنهاد خوبی ارائه کردند و گفتند در برخی موارد باید ائمه جمعه را تعویض کرد. توصیه من نیز به ائمه جمعه و افرادی که به تریبون‌های مهم دسترسی دارند و متاسفانه علیه منتخبان مردم صحبت می‌کنند، این است که فراموش نکنند که هر گونه توهین به دولت و مجلس باعث تضیف نظام می‌شود در حالی که ما باید همیشه از وحدت، هماهنگی و انسجام بین دولت و مردم صحبت کنیم.

امیدوارم در چند ماه باقیمانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و در شرایطی که کشور نیازمند همبستگی و همدلی بین مسئولان و مردم است، تمام تریبون ها در همین مسیر حرکت کنند تا انشاالله مشارکت خوبی را در انتخابات پیش رو شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
1
کار از توهین گذشته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین