کد خبر: ۶۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

ارسلان کامکار: محسن چاوشی و رضا صادقی را تحسین می‌کنم

ارسلان کامکار، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی و کلاسیک می‌گوید هیچگاه مخالف موسیقی پاپ نبوده است و حتی خوانندگانی مثل محسن چاوشی و رضا صادقی را تحسین هم می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

ارسلان کامکار، آهنگساز و نوازنده بربط و ویلن، در چندین مصاحبه خود گفته است بسیاری از موسیقی‌های پاپ ارزشی ندارند. او ضمن اشاره به این موضوع در گفت‌وگو با خبرآنلاین، به بیان این موضوع پرداخت که هیچ وقت مخالف موسیقی پاپ نبوده است؛ اما همیشه مخالف موسیقی بد است و باور دارد که در همه سبک‌ها موسیقی ضعیف هم پیدا می‌شود.

کامکار با بیان نام چند خواننده و تحسین موسیقی و صدای آنها، علاقه خود به موسیقی پاپ را نشان داد و درباره عدم مخالفتش با موسیقی پاپ گفت: «من هیچ وقت نگفتم موسیقی پاپ بد است یا مخالف آن هستم من صدای محسن چاوشی و رضا صادقی را تحسین می‌کنم و به آنها گوش می‌کنم و معتقدم بسیار صدای زیبایی دارند. همینطور ترانه‌هایی که در موسیقی‌شان استفاده می‌کنند مخصوصا محسن چاوشی که از اشعار مولانا استفاده می‌کند، برای من بسیار زیبا و دلچسب است. اما یک‌سری دیگر از افراد هستند که محتویاتی بی معنی را داخل ترانه خود می‌ریزند و فکر می‌کنند موسیقی زیبایی هم خوانده‌اند. همان‌طور که گفتم در همه جا خوب و بد پیدا می‌شود و با تمام این شرایط من هیچ وقت مخالف موسیقی پاپ نبوده‌ام.»

او ادامه داد: «یک زمانی فکر می‌کردند من با موسیقی پاپ مخالفم، در حالی که هیچ‌گاه این‌گونه نبوده است و من هیچگاه چنین ادعایی نداشته‌ام. ممکن است در موسیقی سنتی، کار بد هم پیدا شود، اثر عالی هم پیدا شود و همین‌طور در دیگر سبک‌ها. برای همین من سبکی را بد نمی‌دانم، اما در هر سبکی، آثاری را بد می‌دانم که از نظر موسیقی و کلام ضعیف و بد باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین