کد خبر: ۶۲۷۶۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱

ادارات تهران فردا تعطیل می‌شود؟

معاون استاندار تهران گفت: تمام ادارات روز شنبه و یک‌شنبه دایر هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

معاون استاندار تهران با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه، محمدتقی زاده معاون استاندار تهران ضمن رد این شایعات گفت: هیچ احتمالی برای تعطیلی ادارات در روز شنبه یا یکشنبه نیست و همه ادارات در روزهای آینده دایر هستند.

ادارات تهران فردا تعطیل می‌شود؟

وزارت بهداشت: مبنایی برای تعطیلی دانشگاه‌ها و اداره‌های تهران وجود ندارد

 رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر شرایط آلودگی هوای تهران در حدی نیست که اداره‌ها و دانشگاه‌ها تعطیل شود و هیچ مبنایی نیز برای این کار وجود ندارد.

«عباس شاهسونی» جمعه شب در گفت‌وگو با ایرنا درباره اخبار مطرح شده مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها و اداره‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل آلودگی هوای شهر تهران، افزود: خارج از مصوبات کمیته اضطرار هیچ تعطیلی نداریم و در حال حاضر میانگین شاخص کیفی هوا در محدوده شهر قابل قبول است.

وی ادامه داد: فعلا پایداری هوا وجود دارد و دلیل تعطیلی این است که به شرایط حاد نرسیم. در حال حاضر شرایط آلودگی هوا در حدی نیست که اداره‌ها و دانشگاه‌ها تعطیل شود. اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل نیز برای روزهای شنبه و یکشنبه در نظر گرفته شده تا مردم همکاری کنند و شرایط آلودگی هوا از حد فعلی بیشتر نشود.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ،‌درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مرجع تشخیص کیفیت هوا که برای سلامت افراد خطر دارد یا خیر، وزارت بهداشت است. وزارت بهداشت با توجه به مواردی مانند غلظت آلاینده‌ها در ایستگاه‌ها و محاسبه شاخص کیفی هوا این موارد را بررسی می‌کند و اگر پایداری هوا تا ۷۲ ساعت ادامه داشته باشد، وزارت بهداشت اعلام می‌کند کمیته اضطرار تشکیل شود که در این صورت بر اساس آیین نامه تصمیم گیری می‌شود.

شاهسونی اظهار داشت: در حال حاضر میانگین شاخص کیفی هوا در تهران قابل قبول و کیفیت هوا در حال حاضر بهبود پیدا کرده است و با اقداماتی که در روزهای شنبه و یکشنبه انجام می‌شود، کیفیت هوای شهر به شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها نخواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
طبق آمار تنها %2 از آلودگی مربوط به خودروی سواری است... 8% مربوط به موتور سیکلت... نزدیک 65درصد مربوط به اتوبوس های شهری و نزدیک 25 درصد نیز مربوط به کامیونها می باشد... پس طرح زوج و فرد که تنها شامل خودروی سواری می شود تقریباً اثری بر کم شدم آلاینده ها ندارد!!!!!!!
صدیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
چون کارمندان از دود شش استفاده می کنند الودگی روی انها تاثیر ندارد .... یعنی اینقدر این اقتصاد فشل ما کار میکند که سلامت کارمندان را فدای همه چیز میکنید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین