کد خبر: ۶۲۷۷۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

علی صادقی: در اوج خداحافظی کردم!

علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است.
علی صادقی: در اوج خداحافظی کردم!
آفتاب‌‌نیوز :

علی صادقی که کارش را از نوجوانی با سریال «بهترین تابستان من» آغاز کرده، در یک برنامه تلویزیونی گفت: تقریبا ۳۰ سال است دارم این کار را انجام می‌دهم اما حداقل با دو سوم بازیگران ایران کست نشده‌ام که بازی کنم. علتش را هم نمی دانم. به هر حال اینطوری است. به نظرم کارها بیشتر حالت تیمی است و یک سری آدم‌ها فقط با هم کار می‌کنند و این موضوع دست من نیست.

وی در این باره که چرا بعد از تجربه دوران اوج، مدتی نبوده و این غیبت خودخواسته بوده یا ممنوع الکار شده، گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است. علت خاصی سراغ ندارم و همیشه دوست دارم کار کنم و کار هم باشد انجام می‌دهم.

وی درباره جدی بازی کردن خود گفت: من همیشه جدی بازی می‌کنم اما مردم می‌خندند. بیشتر دوست دارم کارهای رئال با موقعیت‌های کمدی بازی کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
8
6
اول از اینکه سالها مردم ایران را شاد کردی متشکرم.
و اما بعد.
اوج؟ کدام اوج؟ یعنی ایشون فکر میکنن به این فیلمهای مزخرفی که ایشون بازی کردن میگن اوج؟
در مورد جمله بعد "شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است" داداش فیلمی که قوی باشه که تورو راه نمیدن. اصلا تو خودت یکی از ملاکهای ضعیف بودن فیلم هستی.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
فقط علی صادقی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
تو چه میفهمی فیلم چیه .علی صادقی از بهترین های سینمای ایران هست.امیدوارم دوباره برگرده به بازیگری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین