کد خبر: ۶۲۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۵

در ایلنا چه خبر است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شنیده‌ها حاکی از آن است که در روزهای گذشته فشارها بر خبرگزاری کار ایران «ایلنا» به طرز محسوسی افزایش یافته به گونه‌ای که هیات مدیره این خبرگزاری غیردولتی برای کاستن از فشارهای موجود با استعفای مدیرعامل ایلنا موافقت کرده است.

بر اساس اخبار رسیده به تازگی فشارها بر این خبرگزاری افزایش یافته و تعداد شاكیان این خبرگزاری در دستگاه قضائی نیز افزایش یافته است. یكی از خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان نیز روز یکشنبه در بخش «گفته می‌شود» خود آورده بود: «قوه قضائیه بر اساس شكایت وزارت علوم، دستور فیلترینگ یكی از خبرگزاری‌های غیردولتی را به دلیل آنچه تشویش اذهان عمومی بر اثر انتشار اخبار غیرواقعی درباره وضعیت دانشجویان ستاره‌دار عنوان می‌شود، صادر كرده است».

در همین رابطه روابط عمومی خبرگزاری كار ایران در اطلاعیه‌‏ای اعلام كرد: تغییر مدیریت ایلنا كه طی دو روز گذشته در برخی سایت‌‏ها و روزنامه‌‏ها مطرح شده، موضوعی است كه طی هفته گذشته مورد بررسی بوده و مواضع خبرگزاری در مورد آن به زودی اعلام می‌‏شود.

روابط عمومی خبرگزاری كار ایران همچنین اعلام كرد كه «مسعود حیدری»، مدیرعامل ایلنا در حال حاضر همچنان به همكاری خود با خبرگزاری ادامه می‌‏دهد. 

ایلنا تاكید كرده است كه فضاسازی رسانه‌‏ای صورت‌‏گرفته در مورد برخورد سخت با این خبرگزاری، حاكی از نوعی اغراق و برداشت نادرست از مسائل مطرح‌‏شده پیرامون ادامه كار این رسانه است و این خبرگزاری همچون روال گذشته در چارچوب‌‏های حرفه‌‏ای به وظیفه اطلاع‌‏رسانی خود ادامه می‌‏دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین