پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۶۲۷۹۹۳
۱۷:۲۵
۱۳۹۸/۱۰/۰۱

بیرانوند با عصبانیت از باشگاه پرسپولیس خارج شد

علیرضا بیرانوند دروازه پرسپولیس که به دفتر باشگاه رفته بود با عصبانیت از ساختمان باشگاه پرسپولیس خارج شد.
۱۷:۲۵
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
به گزارش آفتاب نیوز،

ظهر امروز و پس از اعلام لیست ۱۸ نفره سرخ ها، اخباری از مشاجره و درگیری لفظی بیرانوند با کالدرون منتشر شد که از سوی باشگاه پرسپولیس مورد تکذیب قرار گرفت اما بیرانوند به دیدار مدیریت باشگاه پرسپولیس رفت.

بیرانوند به همراه وکیل خود در خیابان شیخ بهایی حاضر و وارد ساختمان باشگاه شد و پس از چند ساعت گفت و گو با انصاری فرد با عصبانیت از ساختمان باشگاه خارج شد و جواب خبرنگارها را هم نداد.

بیرانوند با عصبانیت از باشگاه پرسپولیس خارج شد

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Germany
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
خوش اومدی . خدا خافظ فوتبال
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
اقای بیرانوندهمه ماگذشته خودراداریم انرافراموش نکنیم
پاسخ