کد خبر: ۶۲۸۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

مدارس کدام استان‌ها، دوشنبه ۲ دی تعطیل است؟

تمامی مقاطع مدارس استان تهران به جز مدارس شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تا پایان هفته تعطیل شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

به دلیل آلودگی هوا و همچنین برودت هوا مدارس برخی شهرهای کشور تعطیل شده‌اند.

مدارس استان تهران تا آخر هفته تعطیل شد

در پی تداوم آلودگی هوا و تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تمامی مقاطع مدارس استان تهران به جز مدارس شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تا پایان هفته تعطیل شدند.

مدارس کدام استان‌ها، دوشنبه ۲ دی تعطیل است؟

تأخیر در آغاز فعالیت برخی مدارس چهارمحال و بختیاری

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، به علت برودت هوا در روز دوشنبه دوم دی‌ماه ۹۸، فعالیت تمام مدارس شهرستان کوهرنگ در تمام مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

فعالیت‌ آموزشی دانشگاه ارومیه در روز دوشنبه تعطیل شد

روابط عمومی دانشگاه ارومیه با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در روز دوشنبه، ۲ دی ماه جاری به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

اعلام تعطیلی مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا و پس فردا تمام مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و برخی از شهرستان های استان تعطیل است.

مدارس تبریز برای سومین روز متوالی تعطیل شد

با تصمیم کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوا، با توجه به پایدار بودن وضعیت جوی شهر تبریز و به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی، روز دوشنبه هم مدارس شهرهای تبریز، سردرود و باسمنج در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل خواهد بود.

تعطیلی تمامی مدارس ارومیه

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: تمامی مدارس نواحی یک و ۲ ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش دوشنبه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در برخی نقاط البرز

رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز گفت: با توجه به افزایش آلایندها و ناسالم بودن هوا مهدهای کودک، مدارس پیش دبستانی و دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم و کلاس های آموزشی دانشگاه و تمام مراکز و آموزشگاههای خصوصی زبان و فنی و حرفه ای تمام شهرهای استان به جز طالقان و آسارا ، فردا دوشنبه دوم دی ماه تعطیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین