کد خبر: ۶۲۸۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

سارقان حرفه‌ای در تور پلیس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: دو سارق حرفه‌ای که بیش از ۲۰ منزل مسکونی را مورد سرقت قرار داده بودند، دستگیر شدند.
سارقان حرفه‌ای در تور پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جعفر رحمتی اظهار کرد: دستگیری این افراد با هماهنگی پلیس آگاهی ابهر و زنجان و با کار فنی و کارآگاهی صورت گرفت.

این مسئول در ارتباط با ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته، افزود: ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته توسط سارقان حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: این افراد غیربومی که اقدام به سرقت منازل در سطح استان زنجان کرده‌اند، در این میان به‌ویژه منازل شهرستان زنجان و شهرستان ابهر را مورد سرقت قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان پیرامون شناسایی این افراد، بیان کرد: شناسایی این سارقان چندین ماه به طول انجامید و پس از آن در فرصتی مناسب و با اخذ نیابت قضایی نفرات مذکور در تهران دستگیر شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که اقلام قیمتی، زیورآلات، وجوه نقد و غیره خود را در صورت عدم امکان در سپردن به صندوق امانات، به صورت پراکنده در جاهای مختلف و امن منزل نگه‌داری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
همه باید بدونن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
هیچ سارقی درو نمیشکنه و این یک اشتباه رایجه که وقتی سارقین قفل درو میشکنند، میگن درو شکستند و همین باعث این اشتباه استراتژیک بین مردم میشه که فکر کنند درب یا حفاظهای فلزی میتونن جلوی ورود سارقین را بگیرند در حالیکه برای غیر ممکن کردن ورود سارقین فقط کافیه قفل ضد دیلم گاردمن که به صورت هوشمند همه روشهای ورود سارقین از درو را غیر ممکن میکنه نصب باشه و همچنین حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب باشه که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درو پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد بشن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین