کد خبر: ۶۲۸۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

کارشناسی داوری دیدار پرحاشیه پرسپولیس و شهرداری ماهشهر

پیشکسوت داوری ایران معتقد است داور باید در آغاز سنگ‌پرانی هواداران شهرداری ماهشهر بازی را متوقف و نتیجه را به کمیته انضباطی واگذار می‌کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید مظفری‌زاده کارشناس داوری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی و اتفاقات دقایق آخر این بازی توضیح داد: داور بازی را در دقیقه ۸۹ قطع کرد و این در حالی بود که من انتظار داشتم در همان دقیقه ۸۵ که سنگ‌پرانی‌ها شروع شد بازی را متوقف کند. داور در ابتدا به درستی تصمیم به توقف بازی گرفت و جراحت کمک داور او را مجاب به گرفتن این تصمیم کرد که کار درستی بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دوباره تصمیم گرفت بعد از چند دقیقه بازی را ادامه دهد.

وی افزود: نمی‌دانم خودش این تصمیم را گرفت یا با او تماس گرفتند که بازی را در لحظات پایانی ادامه دهد اما به نظر من ادامه بازی تصمیم اشتباهی بود و اگر اتفاق بدتری می‌افتاد، بنیادی‌فر پاسخگو بود یا کسی که با او تماس گرفت؟

کارشناسی داوری دیدار پرحاشیه پرسپولیس و شهرداری ماهشهر

مظفری‌زاده در خصوص صحنه‌های حساس این دیدار هم گفت: در نیمه اول توپ در محوطه جریمه شهرداری ماهشهر با دست بازیکن این تیم برخورد داشت اما به هیچ وجه پنالتی نبود. در نیمه دوم و در محوطه جریمه پرسپولیس، دست چپ رادوشوویچ تعادل بازیکن شهرداری ماهشهر را به هم زد که داور می‌توانست پنالتی بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین