کد خبر: ۶۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

هوای مازندران اواخر هفته بارانی و سرد می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت هوای استان در روزهای پایانی هفته را بارانی و سرد پیش‌بینی می‌شود.
هوای مازندران اواخر هفته بارانی و سرد می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

احمد اسدی در مورد پیش‌بینی وضع هوای مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی، وضعیت جویی استان تا چهار‏شنبه ۴ دی ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

وی تصریح کرد: در روز پنج‌شنبه ۵ دی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات غربی در ساعات بعد از ظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز جمعه ۶ دی اسمان آستان صاف تا نیمه ابری و از شب ابری از سمت غرب با بارش پراکنده، در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و وزش باد همراه است.

اسدی گفت: شنبه و یک‌شنبه ۷ و ۸ دی ماه ابری همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف) وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی در توصیه به باغداران خاطرنشان کرد: طی دو هفته آینده تا ۱۵ دی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران، سرما و یخبندان که به مرکبات آسیب بزند، نخواهیم داشت و همچنین تغییرات احتمالی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین