کد خبر: ۶۲۸۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

خرید خودروهای خارجی شیوه جدید کلاهبرداری

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: باند کلاهبرداری مجازی که با اغوا شهروندان برای خرید خودرو‌های خارجی، اقدام به ۹۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شدند.
خرید خودروهای خارجی شیوه جدید کلاهبرداری
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع خرید خودرو‌های خارجی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد فردی در فضای مجازی پس از جلب اعتماد مالباخته خود را کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی معرفی کرده و برای خرید خودرو‌های خارجی در کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه گمرک از مالباخته مبالغی را اخاذی کرده است.

سرهنگ علیشاه افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی یکی از کلاهبرداران را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در شهر هشتگرد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری بود، اما در مواجهه با مستندات و مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره کلاهبرداری با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با بیان این که میزان کلاهبرداری این باند حرفه‌ای ۹۵۰ میلیون بوده است افزود: در ادامه کارآگاهان مخفیگاه همدستان متهم را در استان اردبیل شناسایی و با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین