کد خبر: ۶۲۸۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

بانوی پیر متخصص اغوای ستاره‌های جوان؛ «هالند» در یک قدمی یووه

براساس گزارش‌ها، «ارلینگ هالند» ماشین گلزنی باشگاه سالزبورگ بیش از پیش به انتقال به باشگاه یوونتوس نزدیک شده و کوچ به ایتالیا تا ژانویه محقق خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

هالند ۱۹ ساله فصل جاری در جریان ۲۲ بازی ۲۸ گل به ثمر رسانده که هشت گل در لیگ قهرمانان را نیز شامل می‌شود و یکی از پرخریدارترین ستاره‌های جوان و مستعد این روزهای دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

بانوی پیر متخصص اغوای ستاره‌های جوان؛ «هالند» در یک قدمی یووه

در میان ابراز تمایل باشگاه‌های مطرح، گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که هالند یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود برگزیده است؛ جایی که می‌تواند به خط آتشی که همین حالا نیز از وجود بزرگانی همچون «کریستیانو رونالدو»، «پائولو دیبالا» و «گونزالو هیگوآین» بهره می‌برد، ملحق شود.

گفته می‌شود یوونتوس که هدایت آن را «مائوریستیو ساری» برعهده دارد، تمایل خود را برای پرداخت ۳۰ میلیون یورو بند فسخ هالند اعلام کرده و قصد دارد تا با قراردادی به ارزش فصلی ۳.۵ میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها، وی را به خدمت بگیرد.

در صورت تحقق این انتقال، بانوی پیر رقیبان اروپایی و متمول خود را برای خریدن هالند شکست داده و داستان «متیس دی لیخت» را دوباره تکرار خواهد کرد.

علاوه بر یوونتوس، منچستریونایتد که تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» هموطن هالند است نیز پیشنهاد هفته‌ای ۲۵۸ هزار دلار را برای جذب ستاره نروژی مطرح کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین