کد خبر: ۶۲۸۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

بازداشت ۳ نفر در کرمان و گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که به گفته پلیس "با راه‌اندازی یک کانال تلگرامی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی می‌کرد"، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی سبحانی اظهار داشت: ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشرافیت بالای خود بر روی فضای مجازی متوجه شدند فردی با بهره‌گیری از بستر شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام اقدام به برهم زدن امنیت روانی، تشویش اذهان عمومی و دعوت مردم به تجمعات غیرقانونی می‌کند.

وی افزود: تحقیقات کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی این فرد آغاز و سرانجام با اقدامات فنی و اطلاعاتی ویژه و هماهنگی با مقام قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

بازداشت ۳ نفر در کرمان و گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به بزه انتسابی خود اقرار کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۲ نفر کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان نیز از شناسایی و دستگیری ۲ نفر در ارتباط با ناآرامی‌های آبان ماه خبر داد.

سرهنگ "اصغر زاهدی" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع اغتشاشات آبان ماه سال جاری در استان کرمان و اقدامات آشوبگران در حمله به ماموران پلیس و تحریک مردم به ایراد ضرب و جرح و ایراد خسارت، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این رابطه مأموران اداره پشتیبانی عملیات با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۲ تن از عوامل اصلی آشوب و اغتشاش را شناسایی کنند. با تلاش مأموران و هماهنگی قضائی این ۲ نفر طی یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
2
خوب معلومه ۵ دی همه میایند
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
1
2
اقا این دفعه دومه در مورد گلپایگان مینویسید . دروغه . دروغه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین