کد خبر: ۶۲۸۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

لوکاکو: قبل از آمدن به سری‌آ، «رونالدو» به من هشدار داد

«روملو لوکاکو» از مکالمه خود با «کریستیانو رونالدو» پیش از پیوستن به اینترمیلان پرده برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :

مهاجم بلژیکی از زمان پیوستن به تیم تحت هدایت «آنتونیو کونته» درخشان ظاهر شده و در مجموع رقابت‌های این فصل تا اینجای کار ۱۴ گل به ثمر رسانده است یعنی ۲ گل بیشتر از رونالدو و این موضوع برای لوکاکو غافلگیر کننده است زیرا مرد پرتغالی پیش از این به وی در مورد اینکه گل زدن در سری‌آ چه اندازه سخت است، هشدار جدی داده بود.

لوکاکو در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: او (رونالدو) گفت که سری‌آ سرسخت‌ترین لیگ از حیث خطوط دفاعی است. رونالدو گفت که در تمام لیگ‌ها گل زده اما سری‌آ سخت‌ترین جا برای گل زدن است.

لوکاکو: قبل از آمدن به سری‌آ، «رونالدو» به من هشدار داد

وی ادامه داد: و اگر کریستیانو این‌طور فکر می‌کند بنابراین حتما درست می‌گوید.

روزهای پایانی حضور لوکاکو در انگلیس چندان ایده‌آل نبود. او هرگز اعتماد کامل اولدترافورد را به دست نیاورد و بسیاری از هواداران بر این این عقیده بودند که شرایط فیزیکی و بدنی وی با خط حمله سرعتی که در دی‌ان‌ای منچستریونایتد است، جور در نمی‌آید.

مرد بلژیکی در ادامه تاکید کرد: سری‌آ از لیگ جزیره سخت‌تر است. فوتبال در ایتالیا پرفشارتر است اما هر لیگی الگوی خاص خود را دارد.

با توجه به اینکه هم یوونتوس و هم اینتر با امتیاز مشابه ۴۲ در صدر جدول قرار دارند، به نظر نبرد لولاکو و رونالدو در سری‌آ بسیار نزدیک و فشرده خواهد بود. نراتزوری هم اکنون با تفاضل گل بهتر صدرنشین است و این موضوع را نیز تا اندازه زیادی به فرم ایده‌آل و گلزنی‌های اخیر لوکاکو مدیون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین