کد خبر: ۶۲۸۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

توصیه پناهیان به هیئتی‌ها: وارد عرصه اقتصادی شوید والا سرمایه‌دارها، سرمایه‌ها را می‌برند /عروسی پرهزینه برای فرزندتان نگیرید

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: هیئتی واقعی عروسی پرهزینه برای فرزندش نمی‌گیرد، سفره‌دار است و با همه خیرین شهر ارتباط دارد و از همه مهم‌تر آن که از خانواده پرجمعیتی برخوردار است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان عصر امروز در پنجمین همایش استانی خادمین هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به این که هیئت‌ها موجب ظهور حضرت ولی عصر ( عج) خواهند شد اظهار داشت: عشق و محبت به اهل بیت از هیئت‌های ایران به منطقه صادر شد.

وی با طرح این سئوال که یک فرد هیئتی چگونه زندگی می‌کند گفت: هیئتی‌ها به اهل بیت ارادت دارند و دائم این ارادت را ابراز می‌کنند. به زیبایی ذکر اهل بیت می‌گویند و اهل درک تاریخ اسلامند.

توصیه پناهیان به هیئتی‌ها: وارد عرصه اقتصادی شوید والا سرمایه‌دارها، سرمایه‌ها را می‌برند /عروسی پرهزینه برای فرزندتان نگیرید

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هیئتی‌ها اگر پای دین وسط بیاید تا پای جان ایستادگی می‌کنند. هیئتی‌ها اهل درک مسائل جامعه هستند و بصیرت دارند.

وی با بیان این که حضرت آقا فرمودند جنگ امروز جنگ در عرصه اقتصاد است و کسی که کار اقتصادی انجام دهد جهادگر است تصریح کرد: امروز هیئت‌های ما باید صندوق قرض‌الحسنه و تعاونی داشته باشند.

پناهیان تصریح کرد: اگر ما در عرصه اقتصادی فعال نباشیم سرمایه‌دارها، سرمایه‌ها را می‌برند و بر ما حاکم می‌شوند.

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر این که جبهه حق در حال حاضر به کمک‌های مالی نیاز دارد اظهار داشت: فعالیت هیئت‌ها در عرصه اقتصادی ضرورت دارد و حتی مقام معظم رهبری از شرکت هیئت‌ها در بورس گفتند.

پناهیان با اشاره به این که ما بر محور اهل بیت دور هم جمع شدیم و باید به یکدیگر عشق بورزیم گفت: هیئت‌ها باید بسیاری از گرفتاری‌های مردم محل و اعضای هیئت را خودشان حل کنند.

وی تاکید کرد: هیئتی واقعی عروسی پرهزینه برای فرزندش نمی‌گیرد، سفره‌دار است و با همه خیرین شهر ارتباط دارد و از همه مهم‌تر آن که از خانواده پرجمعیتی برخوردار است.

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به این که الگوی ما فاطمه زهرا (س) است اظهار داشت: ایشان 40 شبانه روز درب خانه‌ها را می‌زندند و تک تک با افراد برای انتخاب اصلح سخن می‌گفتند.

پناهیان عنوان کرد: هیئتی واقعی هم باید برای پیروزی چهره حق در انتخابات با تبعیت از حضرت زهرا (س) چهره به چهره و تک به تک با مردم از ضرورت شرکت در انتخابات و تبیین چهره حق سخن بگوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین