پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۶۲۸۳۶۳
۲۲:۳۷
۱۳۹۸/۱۰/۰۳

یادداشت بهرام بیضایی درباره حوادث آبان و تولدش

یادداشت بهرام بیضایی درباره حوادث آبان و تولدش
بهرام بیضایی گفت که " من این روزها هیچ شرکتی در هیچ جشن و آئینی ندارم!"
۲۲:۳۷
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
به گزارش آفتاب نیوز،

بهرام بیضایی در یادداشتی کوتاه درباره مراسم زادروزش در 5 دی نوشت:

"کانون کارگردانان سینما، هنر و تجربه، موزه‌ی سینما

تولد اتفاقی من در پنجم دی سال‌ها پیش با مرگ اکبر رادی نمایش‌نامه‌نویس سیاه شد و سپس با فاجعه‌ی قربانیان زلزله‌ی بم سیاه‌تر، و در هم‌زمانی با چهلم قربانیان وقایع خونبار و باورنکردنی اخیر جایی برای سیاه‌تر شدن در آن نمانده است. آن‌ را با هیچ مراسمی به نام من سرپوشی بر واقعیت پیش چشم‌هایمان نکنید - من این روزها هیچ شرکتی در هیچ جشن و آئینی ندارم!

یادداشت بهرام بیضایی درباره حوادث آبان و تولدش

بهرام بیضایی
سوم دی‌ماه ۱۳۹۸"

یادداشت بهرام بیضایی درباره حوادث آبان و تولدش

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha