کد خبر: ۶۲۸۵۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

اینترنت در برخی استان‌ها قطع شد/ مسئولان: دروغ است!

اینترنت در برخی استان‌های کشور از جمله خوزستان و فارس قطع شده است اما وزارت ارتباطات بدون بیان علت قطع اینترنت، گفته است که "فیک‌نیوزها مشغول کارند."
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که براساس گزارش‌های دریافتی آفتاب‌نیوز؛ اینترنت در برخی استان‌های کشور از جمله خوزستان و فارس قطع شده است، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: صبح امروز - چهارشنبه - شایعه‌ای منتسب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر قطع اینترنت به دستور قوه قضاییه منتشر شد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ هادیان بدون اینکه توضیحی درباره علت قطع اینترنت در برخی شهرهای کشور به مردم ارائه بدهد، گفته است: فیک‌نیوزها از محمد جواد آذری جهرمی نقل کردند که "بنده موظفم ۵ دی‌ ماه اینترنت کل کشور را دوباره قطع کنم. دستور از قوه قضاییه کتبا اعلام شده است." ‏نه چنین سخنی از سمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح شده و نه چنین دستوری از سوی قوه قضاییه و یا سایر مراجع ذیصلاح صادر شده است. فیک‌نیوزها مشغول کارند.

اینترنت در برخی استان‌ها قطع شد| مسئولان: دروغ است!

رایتل و ایرانسل هم تکذیب کردند!

روابط عمومی رایتل نیز قطع اینترنت در اپراتور این شرکت در برخی استان‌ها را تکذیب و اعلام کرد که از ساعاتی پیش در پی تماس‌های مردمی، با خدمات مشترکان رایتل، این اپراتور در جریان نگرانی از وجود اختلال یا قطعی در شبکه تلفن‌همراه قرار گرفت. در همین راستا، رایتل اعلام می‌کند تا لحظه مخابره این خبر هیچ‌گونه قطعی در اینترنت این اپراتور وجود ندارد.

روابط عمومی ایرانسل نیز اعلام کرد: پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است. شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است.

همراه اول نیز در اطلاعیه‌ای نوشته است: با توجه به سئوالات برخی مشترکان در تماس با مرکز تماس اپراتور اول و برخی شایعات در شبکه های اجتماعی مبنی بر قطعی شبکه در برخی استانها، هیچ گونه قطعی در شبکه همراه اول وجود نداشته و اینترنت این اپراتور در دسترس مشترکان است.

 هیچ مقام و نهادی نیز مسئولیت قطع اینرنت در برخی شهرهای کشور را نپذیرفته است!

پیش از این و در جریان اعتراضات بنزینی، به مدت بیش از یک هفته،  اینترنت بین الملل در سراسر کشور قطع شده بود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
1
24
دروغ گفتن رو هم بلد نیستند.

البته منظور ایشون از اینترنت اینترت داخلیه که قطع نشده هنوز
Mamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
7
چقد... دروغ داره پیش میره واقعا متاسفم به چی میخواید برسید
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
6
مشهد اینترنت قطع شده، از دیروز WiFi از امروز هم اینترنت همراه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین