کد خبر: ۶۲۸۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

جزئیات بیشتر از دستگیری کارکنان شهرداری بوشهر

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر عنوان کرد: روز ۳ دی ماه حسب دستور قضایی تعداد ۸ نفر از کارمندان شاغل در شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس و تخلفات مالی دستگیر و پس از تفهیم اتهام از حیث اختلاس با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برند.
آفتاب‌‌نیوز :

علی حسن پور با اعلام این خبر اظهار کرد: احتمال دارد افراد دیگری نیز در ارتباط با این موضوع شناسایی شده و تحت تعقیب قرار بگیرند.

وی در خصوص شایعه ای مبنی بر اینکه شهردار سابق بوشهر نیز جز نفرات دستگیر شده است، ادامه داد: می دانید که این در حد شایعه است، و این موضوع و طرح چنین خبری صحت ندارد.

جزئیات بیشتر از دستگیری کارکنان شهرداری بوشهر

این مقام قضایی در پاسخ به اینکه آیا دستگیری ها با شورای شهر نیز ارتباط دارد، توضیح داد: پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز نمی توان درباره این موضوعات اظهار نظر کرد.

دادستان بوشهر بیان کرد: اینکه برای افراد دیگر مرتبط با این پرونده عنوان اعلام شود درست نیست اما امکان اینکه افراد دیگر نیز در ارتباط با این پرونده شناسایی و بازداشت شوند.

حسن پور خاطرنشان کرد: پرونده مربوط به این تخلفات در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و در دادسرای بوشهر در حال رسیدگی است.

وی در خصوص میزان و یا مبلغ اختلاس صورت گرفته عنوان کرد: همانطور که گفتم پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و هنوز جزئیاتی اعلام نشده است‌.

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر در پاسخ به دلیل موج دستگیری شهرداران و اعضای شورای شهر در سطح کشور گفت: این به دلیل عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد است و فرقی ندارد که در شهرداری باشد یا در هر دستگاه دیگری، هر جا که احراز شود فسادی وجود دارد دستگاه قضایی ورود پیدا می کند.

علی حسن پور تصریح کرد: ممکن است الان در اینجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته باشند و فردا در اداره دیگری این اتفاق رخ دهد و این ماجرا به عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد برمی گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین