کد خبر: ۶۲۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۲

انتقاد جامعه روحانیت از پروژه تخریب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «سید محمد خاتمی» دیروز نسبت به زمینه‌سازی برای رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان هشدار داد. خاتمی گفت: «عده‌ای اعلام می‌کنند که نباید بگذاریم بعضی افراد و گروه‌ها در عرصه انتخابات شرکت کنند و برای تخریب آن‌ها دست به هر دورغ و تهمتی می‌زنند.»

سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با انتقاد از تخریب چهره‌های شاخص نظام گفت: من به عنوان یک روحانی و یک مبلغ دینی به طور کلی با تخریب یک مسلمان، یک مؤمن و کسی که نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، قانون اساسی و رهبری را قبول دارد مخالفم و آن را جزو گناهان کبیره می‌دانم.

وی افزود:‌ تخریب چهره‌های شاخص نظام به زیان نظام جمهوری اسلامی و خلاف نام‌گذاری امسال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

اکرمی خاطرنشان کرد: اگر کسی می‌خواهد رقیب خود را نقد کند، باید این نقد عالمانه، خیرخواهانه، ناصحانه و همراه با پیشنهاد بهتر شدن باشد نه این که با هدف زیر سوال بردن و مخدوش کردن رقیب صورت گیرد.

وی بر این اساس یادآور شد: تجربه 28 ساله انقلاب اسلامی نشان داده که مچ‌گیری نتیجه‌ای نداشته و کار مفیدی نیست. کار مفید عبارت است از دست‌گیری نه مچ‌گیری و باید کمک کنیم اشتباهات به حداقل و امتیازات به حداکثر برسد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: باید از همه نیروهای انقلابی و متعهد برای سازندگی کشور استفاده شود و حذف افراد انقلابی به هر صورتی که باشد نادرست است، چرا که اگر با حذف و بی‌اعتنایی این افراد که سرمایه‌های انقلاب هستند، زیانی خواهیم کرد که جبران‌ناپذیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین