کد خبر: ۶۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

پیش‌بینی طوفان در اردبیل با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: وزش باد شدید تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت بسیاری از مناطق استان را فرا گرفته است و پیش‌بینی می‌شود در طی چند روز آینده به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت نیز برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش محمدی اظهار داشت: وزش باد شدید تا 90 کیلومتر بر ساعت بسیاری از مناطق استان را فرا گرفته و شدت و سرعت باد در مناطق مرکزی استان به ویژه در نیر، اردبیل و مشگین‌شهر از مناطق دیگر بیشتر است و تا روز جمعه ورزش تندباد ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در برخی مناطق به ویژه در مناطق مرکزی سرعت وزش باد ها به 100 تا 110 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و از بعد از ظهر جمعه جو استان نسبتا پایدار خواهد بود اما از روز شنبه هوای استان نسبتا سرد خواهد شد.

پیش‌بینی طوفان در اردبیل با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با استمرار حضور گرادیان فشاری حاکم بر روی سطح زمین تا روز جمعه، وزش باد شدید جنوبی ادامه خواهد یافته و امروز در برخی مناطق استان بیشینه سرعت باد به 80 تا 90 کیلومتر در ساعت رسیده است که به همین منظور توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

محمدی تصریح کرد: از عصر چهارشنبه با نفوذ سامانه جوی ناپایداری به استان و تداوم فعالیت آن تا اواخر وقت شنبه هفته آینده 7 دی، ضمن کاهش دما و افزایش ابر، در مناطقی از استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی بارش خفیف باران و برف نیز پیش بینی می‌شود و از روز یکشنبه 8 دی جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین