کد خبر: ۶۲۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

مجروح شدن متصدی داروخانه با ضربات چاقو همراه بیمار

چاقو مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: متصدی داروخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام با ضربات چاقوی همراه یک بیمار مجروح شده و روانه اتاق عمل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محبوب رستم زاد شامگاه جمعه اظهار داشت: عصر امروز همراه یک بیمار که برای دریافت لباس ام ار ای مراجعه کرده بود و اصرار به دریافت خارج از نوبت داشت پس از گرفتن لباس و تحویل آن به بیمار مجددا به داروخانه مراجعه و پس از درگیری با ضربات چاقو متصدی داروخانه را مجروح و وی را روانه اتاق عمل کرد.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام در طول شبانه روز با حجم زیادی از بیماران مواجه است که به دلیل تعجیل همراهان بیماران برخی مواقع از این درگیری ها رخ می دهد.

مجروح شدن متصدی داروخانه با ضربات چاقو همراه بیمار

وی گفت: فیلم درگیری فرد ضارب موجود است و با وجود متواری شدن پیگیری قانونی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته نیز یک فرد که در اثر استفاده از مشروبات الکلی دچار ناراحتی شده بود به همراه خانواده اش مراجعه کرد که با درگیری با پرستار بخش، موجب مجروح شدن وی از ناحیه شکم شد.

وی تاکید کرد: از نظر فرهنگی نیاز است اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد و مردم در مراجعه به بیمارستان با سعه صدر بیشتر در انتظار خدمات مطلوب باشند.

وی افزود: برخی از همراهان بیماران معتقدند اگر داد و بیداد کنند خدمات بهتری دریافت می کنند و همین تفکر موجب درگیری گاه و بی گاه در این بیمارستان دولتی با انبوه مراجعه کنندگان شده است.

بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام بزرگترین و مجهزترین بیمارستان دولتی ایلام است که سالانه بیش از ۱۸ هزار عمل جراحی در آن انجام می‌شود.

حال عمومی متصدی داروخانه پس از عمل جراحی مساعد گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین