کد خبر: ۶۲۸۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

کار کادرنو چیست و چرا باید برای طراحی بنر‌های تبلیغاتی خود سراغ آن برویم؟

با توجه به نکته بالا این مورد باید در طراحی بنر مشاهده شود، اما با این وجود هستند بنر‌هایی که بدون توجه به موازین طراحی بنر تبلیغاتی در کمپین‌ها استفاده می‌شوند و در نهایت منجر به شکست آن کمپین‌های تبلیغاتی می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

ما برای تبلیغ برند خود سراغ تبلیغات بنری می‌رویم. تبلیغات بنری می‌تواند کاربر را از سمت تبلیغ به سمت وب‌سایت تبلیغ کننده ببرد و در نهایت منجر به خرید شود. اما آیا تمام تبلیغات بنری منجر به جذب مشتری و در نهایت خرید می‌شود؟

یک بنر تبلیغاتی عالی و طراحی شده بر اساس متد‌های روز باید بتواند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مورد محصول جدید، افزایش آگاهی از برند و ... را به صورت همزمان ارائه دهد.

کار کادرنو چیست و چرا باید برای طراحی بنر‌های تبلیغاتی خود سراغ آن برویم؟

با توجه به نکته بالا این مورد باید در طراحی بنر مشاهده شود، اما با این وجود هستند بنر‌هایی که بدون توجه به موازین طراحی بنر تبلیغاتی در کمپین‌ها استفاده می‌شوند و در نهایت منجر به شکست آن کمپین‌های تبلیغاتی می‌شوند.

وب سایت کادرنو با بهره گیری از به روزترین استاندارد‌های تبلیغاتی جهان و همچنین داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی بنر، می‌تواند بهترین‌ها را در زمینه طراحی به کاربر خود ارائه دهد. بسیاری از افراد در مورد استاندارد‌های روز دنیا در طراحی بنر آگاهی ندارند و در نهایت وقتی با شکست کمپین‌های تبلیغاتی خود مواجه می‌شوند، به دنبال دلیل می‌گردند و به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

کار کادرنو چیست؟

کادرنو پلتفورمی است که همیشه در طراحی‌های خود به دنبال رعایت اصول بازاریابی و جذب مشتری بوده است و همین می‌تواند پاسخ این سوال باشد، که چرا باید به کادرنو برای طراحی بنر‌های تبلیغاتی خود مراجعه کنیم.

نمونه کار‌های طراحی شده کادرنو از قبیل طراحی بنر گیف (GIF)، بنر‌های ثابت (استاتیک)، موشن گرافیک برای استوری و پست‌های اینستاگرام و بنر اچ‌تی‌ام‌ال (HTML۵) در وب‌سایت آن، خود گویای میزان دقت و اهمیت دادن به قوانین بازاریابی در طراحی بنر توسط کادرنو است.

اما با تمام این تفاصیل، چرا باید طراحی بنر خود را به کادرنو بسپاریم؟

طراحی بنر تبلیغاتی توسط کادرنو دارای مزایایی است که آن‌ها را به طور مختصر بررسی خواهیم کرد تا به پاسخ بالا پاسخ دهیم.

۱. آگاهی از برند؛ شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات بنری طراحی شده توسط کادرنو، آگاهی از برند خود را افزایش دهید تا افراد به راحتی محصول یا خدمات شما را تشخیص و دنبال کنند. برند‌هایی بزرگی از تبلیغات بنری استفاده می‌کنند تا از طریق تبلیغات بنری بتوانند برند خود را توسعه دهند و کاربران بیشتری را با برند خود درگیر کنند.

۲. افزایش لید؛ این یک راه عالی برای ساختن پایه کاربران است. اگر شما دارای کسب و کاری هستید که کار خود را به تازگی شروع کرده، می‌توانید از تبلیغات بنری برای ثبت نام بیشتر کاربران استفاده کرده و محصول یا خدمات خود به آن‌ها معرفی کنید. برای این کار باید بنری داشته باشید که مخاطب بیشتری را جذب کند. این بنر باید تمام اصول بازاریابی را در طراحی داشته باشد و این درست همان کاری که کادرنو می‌کند.

۳. هدف گذاری مجدد مخاطبان؛ اگر کاربری یک بار به وب‌سایت شما مراجعه کرده باشد، اما در خبرنامه ثبت نام نکرده باشد یا محصول شما را امتحان نکرده باشد، می‌توانید آن‌ها را با تبلیغات بنری مجدداً هدف قرار دهید. این هدف قرار دادن باید با بنری انجام شود که قابلیت جذب را داشته باشد و آن‌قدر گیرا باشد که بتواند دوباره کاربر را درگیر سایت شما کند.

اما چند اصل وجود دارد که کادرنو هنگام طراحی بنر تبلیغاتی آن‌ها را درک می‌کند و سپس کار طراحی خود را آغاز می‌کند:

۱. هدف اصلی کیست و از او چه می‌خواهید؟ کادرنو قبل از طراحی بنر تبلیغاتی، به دنبال این می‌رود که مخاطبان اصلی را بشناسد و درک کند که شما به عنوان صاحب کسب و کار از مخاطب خود چه می‌خواهید. بیشتر کسب و کار‌ها به دنبال کلیک روی وب‌سایت خود یا فروش کالا یا خدمات خود هستند. اما با این حال کادرنو قبل از شروع کار تمام این موارد را به دست می‌آورد و بعد کار خود را آغاز می‌کند.

۲. مزیت رقابتی برند شما چیست؟ کادرنو با به دست آوردن و سوال درباره مزیت رقابتی شما محتوای خود را بر روی بنر‌های تبلیغاتی می‌نویسد و همچنین با استفاده از این مزیت است که متن مناسب دکمه CTA را انتخاب می‌کند.

۳. انتخاب سایز استاندارد برای بنر تبلیغاتی؛ از آنجایی انتخاب سایز غیر استاندارد می‌تواند تبلیغات را محدود کند و همچنین نرخ کلیک روی بنر را پایین بیاورد، از این رو کادرنو در طراحی‌های خود بهترین و مناسب‌ترین سایز را برای بنر‌های خود استفاده می‌کند و به کاربران خود ارائه می‌دهد.

۴- استفاده از فونت‌های خوانا؛ کادرنو با استفاده فونت مناسب و خوانا قصد دارد تا پیام تبلیغ را به وضوح به کاربر منتقل کند و کاری انجام دهد که کاربر با خواندن محتوای بنر به راحتی بر روی بنر کلیک کند تا اطلاعات بیشتری به دست آورد.

۵- استفاده از عکس‌های با کیفیت؛ عدم استفاده از عکس‌ها و تصاویر با کیفیت در یک بنر تبلیغاتی می‌تواند باعث ایجاد بی اعتمادی بین برند و کاربر شود. بیش از نیمی از کاربران به دلیل اینکه اعتماد بین آن‌ها و برند شکل نگرفته است، روی بنر کلیک نمی‌کنند. کادرنو در طراحی‌های خود بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر را هدف قرار می‌دهد و استفاده از آن‌ها را به عنوان یکی از اصول خود قرار داده است.

۶. استفاده از رنگ سازمانی برند در طراحی بنر؛ کادرنو با استفاده از رنگ سازمانی کسب و کارها، کاری می‌کند که بیشتر و برای طولانی مدت در ذهن مخاطبان ماندگار شوند و افراد بیشتری برند آن کسب و کار را در فضای آنلاین بشناسند.

۷. طراحی مینیمال و پرهیز از شلوغ کاری در طرح‌های خود؛ طراحی کادرنو مینیمال و ساده است. هرچه تبلیغ بنر ساده‌تر باشد، می‌تواند پیام را به راحتی و وضوح به مخاطبان خود انتقال دهد.

۸- استفاده از عناصر مهم برای برند مانند لوگو، نام شرکت یا وب‌سایت؛ برای کادرنو بزرگ بودن و کوچک بودن کسب و کار شما مهم نیست، چیزی که برای کادرنو اهمیت دارد این است که در طراحی خود از یکی از عناصر برند شما استفاده کند تا به کاربر نشان دهد که شرکت شما چیست و چه کاری انجام می‌دهد.

طراحی بنر تبلیغاتی با کادرنو

همان‌طور که گفتیم کادرنو رعایت اصول در طراحی را در راس کار‌های خود قرار داده است و همچنین خلاقیت و تلاش زیاد را چاشنی آن کرده است. ارائه بنر‌های تبلیغاتی منحصر به فرد و تاثیرگذار اصل بدون تغییر در کادرنو است که همین موضوع باعث شده است این وب‌سایت متمایز شود.

با مراجعه به وب سایت کادرنو و مشاهده نمونه کار‌های تیم کادرنو خودتان قضاوت و در نهایت تصمیم بگیرید.

منبع وب سایت کادرنو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین