کد خبر: ۶۲۸۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

دستگیری سارقان میلیاردی پسته در زرند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای یک باند ۸ نفره که ۹ تن پسته یک کشاورز را در زرند به سرقت برده بودند، کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.
دستگیری سارقان میلیاردی پسته در زرند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام سرقت بیش از ۹ تن پسته از انبار یک کشاورز در یکی از روستاهای حومه شهرستاتن زرند، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی زرند با بررسی صحنه جرم و اطلاعات کسب شده از نگهبان این انبار موفق شدند، ۲ سارق ۲۱ و ۲۶ ساله دخیل در این سرقت را شناسایی و آنان را در یکی از شهرهای همجوار دستگیر کنند.

ناظری تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده پس از روبه رو شدن با شواهد موجود به انجام این سرقت با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کردند که در ادامه ماموران پلیس آگاهی کمتر از ۴۸ ساعت این ۶ نفر را طی چند عملیات جداگانه در نقاط مختلف شهر و مناطق اطراف دستگیر و پسته های سرقتی با برآورد کارشناسان به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال را کشف و به مال باخته تحویل دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انهدام این باند ۸ نفره، و توقیف ۳ دستگاه خودرو که در سرقت مورد استفاده قرار گرفته بود به کشاورزان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت، منازل و انبارهای خود را به سیستم های هشدار دهنده از قبیل سامانه «مها» مجهز کرده و برای مراقبت بهتر از اینگونه اماکن از نگهبان نیز استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین