کد خبر: ۶۲۸۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰

مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می‌خواست

دروازبان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تیمش حال خوبی دارد گفت که خواهان ماندن الهامی است.
مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می‌خواست
آفتاب‌‌نیوز :

رشید مظاهری دروازبان تیم فوتبال تراکتور عصر امروز(شنبه) بعد از پیروزی تیم خود برابر تیم فوتبال پیکان گفت: خدا را شکر که توانستیم چهارمین پیروزی پیاپی خود را کسب کنیم. شرایط جوری پیش رفته است که با آمدن الهامی و کمک بزرگترهای تیم، تراکتور متحول شد. تشکر می‌کنم از آقای الهامی که از لحاظ روحی و روانی تیم را متحول کرد و نتایج دلخواه را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مظاهری در پاسخ به این سوال که ماندن الهامی در تیم کار درستی است یا خیر گفت: من دوست دارم آقای الهامی بماند. فکر می‌کنم با الهامی به نتایجی که می‌خواهیم می‌رسیم. سیستمی که در تراکتور جریان دارد نمونه یک فوتبال به روز و مدرن است. همه و همه این موارد نشان دهنده آن است که الهامی یک مربی خوب و حرفه ای است.

مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می‌خواست

دروازبان دوم تیم ملی درباره وضعیت این تیم نیز گفت: باید برای تیم ملی سریع تر یک سرمربی انتخاب کنند. در زمان سختی هستیم و امیدوار هستم این بحران را پشت سر بگذاریم. امیدوار هستم یک سرمربی انتخاب شود که فوتبال ما را بشناسد. آقای برانکو با فوتبال ما آشنا هستند و می‌توانند به تیم ملی ما کمک کنند.

او درباره حضورش در پرسپولیس بعد از علیرضا بیرانوند نیز گفت: با وجود اینکه ابتدای فصل بیرانوند در پرسپولیس بود اما برانکو من را می‌خواست و بحث ماندن یا نماندن بیرانوند نیست. انتخاب من در آن زمان تراکتور بود. علیرضا دروازبان خیلی خوبی است و هیچ چالشی بن من و او نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین