کد خبر: ۶۲۸۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

اسکوچیچ: آبادان برزیلته/ برنامه‌ام خرید عروسک و شکلات برای دخترم است

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید اطمینان داشته که تیمش سپاهان را شکست می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به تیمم تبریک می‌گویم که بسیار خوب بازی کردند. در رختکن گفتم که ایمان دارم بازی را می‌بریم. ما نیمه اول هم خوب بودیم و فقط چند اشتباه بچگانه داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم خواسته ما پیروزی بود. واقعا خیلی خوشحالم که با قلب و مغزشان بازی کردند. سپاهان تیم خوبی است و حضور توپ در محوطه هجده قدم مانند پنالتی برای سپاهان است. خیلی خطرناک هستند و ما تیم خوبی را شکست دادیم.

اسکوچیچ: آبادان برزیلته/ برنامه‌ام خرید عروسک و شکلات برای دخترم است

سرمربی صنعت درباره عملکرد داور یادآور شد: دو، سه خطا بود که می شد به بازیکنان سپاهان کارت زرد داد. این فوتبال است و تئاتر نیست. فوتبال بدون احساسات معنایی ندارد.

اسکوچیچ درباره پرداخت مطالبات مالی بازیکنانش و تاثیر آن در این برد هم اظهار کرد: خیلی خوشحالم پول گرفتند اما انگیزه از درون انسان می آید. درون آن ها این بود که برای بردن تلاش کنند. پول بالاخره می آید. خوشحالم که مشکلات شخصی بازیکنان تاحدودی حل می‌شود.

وی درباره برنامه تیمش در نیم فصل دوم گفت: برنامه بزرگی برای باشگاه و خودم دارم. می خواهم به تهران، استانبول و زاگرب بروم و دخترم را ببوسم. این بهترین برنامه است.

اسکوچیچ درباره سال نو میلادی و جشن کریسمس گفت: امروز تاکتیک ما ۱-۳-۲-۴ بود که اگر با خط به هم وصل شوند شبیه درخت کریسمس است.

سرمربی صنعت نفت با بیام اینکه تیمش ۶ ماه سخت را تجربه کرد، افزود: ممکن است بازیکنان و من نخواهیم همدیگر را نبینیم. چون مستحق این استراحت هستیم. هفت روز استراحت می‌کنیم.

وی درباره هواداران تیمش نیز گفت: مثل یک زمین بازی در انگلستان بود. باید چشمتان را می‌بستید و تصور می‌کردید. بسیار عالی هستند و به تیم انرژی دادند.

اسکوچیچ درباره اینکه آیا ممکن است مانند استراماچونی برود و برنگردد، گفت: نمی‌دانم این خبر چیست که می‌گویید و یعنی چه که بروم و نیایم؟

او در پاسخ به اینکه با ملوان هم ۴ گل به تیم قلعه نویی زده بود و اینکه کدام پیروزی شیرین است، گفت: نمی‌دانم. نمی‌توان مقایسه کرد. سوال سختی است. دو گل هم با فولاد به سپاهان زدم. آن موقع در انزلی، قبل از بازی من با قلعه‌نویی شام خورده بودم و می‌گفتند من می‌خواهم ببازم اما نمی‌دانستند من حرفه‌ای هستم.

او درباره لیست مازاد تیمش برای نیم فصل دوم گفت: برنامه‌ام این است که برای دخترم یک شکلات و عروسک بخرم.

اسکوچبچ در پایان شعار معروف آبادانی‌ها یعنی “آبادان برزیلته” را گفت و نشست خبری را ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین