کد خبر: ۶۲۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس: تعدادی از نمایندگان به دنبال تغییر نرخ بنزین در بودجه سال آینده هستند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تعدادی از نمایندگان به دنبال تغییر نرخ بنزین هستند، گفت: علاوه بر این تاکید ما بر این است که باید عواید حاصل از صادرات بنزین به مردم برگردد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: تعدادی از نمایندگان به دنبال تغییر نرخ بنزین در بودجه سال آینده هستند
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله قره‌خانی درباره طرح گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال تغییر نرخ بنزین در بودجه سال آینده، گفت: نمایندگان طرح‌های مختلفی برای تغییر نرخ بنزین یا تک‌نرخی کردن آن دارند؛ برخی‌ها بنزین ۲۰۰۰ تومانی و برخی‌ها با نرخ ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ را مطرح می‌کنند و همگی هم تاکید بر تک نرخی شدن بنزین دارند. البته عده‌ای می‌گویند چون تعیین قیمت بنزین تصمیم سران قوا بوده نمی‌توان در قیمت و مقدار سهمیه تجدیدنظر کرد پیشنهاد بنده آن است که ماهانه ۵۰ لیتر مازاد به عنوان هدیه به مردم داده شود.

وی ادامه داد: بعد از اصلاح قیمت بنزین دولت اعلام کرد که تمامی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت باید به مردم برگردد. با توجه به این موضوع ما هم معتقدیم که باید درآمدهای حاصل از صادرات بنزین به مردم برگشته نه این‌که در بودجه آمده و در جاهای مختلف توزیع شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این‌که به دنبال تغییر نرخ بنزین هستیم، گفت: اولویت ما تک‌نرخی شدن بنزین است که حتی احتمال رخ دادن این امر هم وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
زور نزنید درد ما یکی دوتا نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین