کد خبر: ۶۲۹۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

موقعیت پیچیده جانشینی تاج/ معضل بازنشسته‌ها دوباره در راس فوتبال ایران

با استعفای ناگهانی مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، این فدراسیون در موقعیت پیچیده ای قرار گرفته و مشخص نیست چه کسی به طور موقت جانشین تاج خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که رئیس فدراسیون استعفا دهد، یکی از نایب رئیس های فدراسیون به عنوان «سرپرست ریاست فدراسیون» منصوب می شود و تا زمان تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات، به کار ادامه خواهد داد.

اما در فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان که به عنوان نایب رئیس اول منصوب شده بود، به دلیل بازنشستگی استعفا کرده و محمود اسلامیان در حال حاضر «سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال» است و مشخص نیست آیا با عنوان سرپرستی می تواند جانشین تاج شود یا نه؟ حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال هم با مانعی به نام بازنشستگی روبرو است و در این مورد خاص هم وضعیت مبهم است که آیا بهاروند می تواند به طور موقت سرپرست فدراسیون شود یا اینکه قانون به او اجازه نخواهد داد.

موقعیت پیچیده جانشینی تاج/ معضل بازنشسته‌ها دوباره در راس فوتبال ایران

در این خصوص گفته می شود شاید یک راه سوم هم وجود داشته باشد و آن اینکه از میان اعضای مجمع یک نفر به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال معرفی شود.

قرار است فردا (دوشنبه) جلسه ای اضطراری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل شود و در خصوص جانشینی مهدی تاج تصمیم گیری شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین