کد خبر: ۶۲۹۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

از معلمان و دانش‌آموزان بازداشتی در اعتراضات آبان ماه چه خبر؟

وزیر آموزش و پرورش به پرسش درباره وضعیت معلمان و دانش‌آموزان بازداشتی در حوادث آبان ماه پاسخ داد و گفت: طبق آخرین آمار و گزارشات مشکل دانش‌آموزانی که دچار مسئله شده بودند حل شده، همچنین مسئله معلمان و برخی کارکنان در سراسر کشور نیز حل شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن حاجی میرزایی آماری از معلمان بازداشتی در حوادث آبان ماه دارید یا خیر؟ اظهار کرد: آخرین آمار و گزارشی که دریافت کردم نشان می‌دهد مشکل دانش‌آموزانی که دچار مسئله شده بودند، حل شده است.

وی افزود: همچنین مسئله معلمان و برخی کارکنان در سراسر کشور حل شده است. موردی به من مبنی بر آنکه افرادی در این زمینه دچار مشکل جدی شده باشند، گزارش نشده است.

از معلمان و دانش‌آموزان بازداشتی در اعتراضات آبان ماه چه خبر؟

وی در پاسخ به اینکه شنیده شد برخی دانش آموزان را در مدرسه بازداشت کرده‌ بودند نیز گفت: گزارشی در این باره نداریم و قطعا کار درستی نیست. هیچ کسی اجازه ندارد به این دلایل وارد محیط آموزشی شود. قطعا مراقبت می‌کنیم که این اتفاق نیفتد.

وزیر آموزش و پرورش درباره تحصن معلمان نیز با بیان اینکه انگیزه‌ای در معلمان نمی‌بینیم که نیاز به تحصن وجود داشته باشند اظهار کرد: در این مدت کوتاه خدمات خوبی به فرهنگیان ارائه شده است که از جمله آنها می‌توان به رتبه بندی معلمان، طرح مسکن فرهنگیان و بیمه تکمیلی آنها اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
1
0
خب معلم ها از بس ساعت بیکاری دارن میگن چ کنیم بریم تحصن
یکم مثل بقیه بهشون بگین کار کنن دیگ وق تحصن پیدا نمیکنن
محمدامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
اولا معلمان مثل دیگران حقوق نمی‌گیرند بلکه خیلی کمتر دریافت میکنند دوما شما خودت معلمی که میدونی کار نمیکنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین