کد خبر: ۶۲۹۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

3 کشته در سانحه رانندگی در همدان

خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ کامیون منجر به برخورد رخ به رخ این ۲ دستگاه خودرو و مرگ دلخراش سه سرنشین ۳۱، ۳۸ و ۴۲ ساله سواری پژو پارس شد.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون بنز با سواری پژو، سه تن از سرنشینان سواری در دم جان باختند.

سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: یک دستگاه کامیون بنز اقدام به بارگیری کاشی و سرامیک در میبد یزد به مقصد نهاوند کرده بود که ساعت حوالی یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در حوزه استحفاظی استان همدان دچار حادثه شد.

وی اضافه کرد: راننده این کامیون هنگام عبور از جاده ملایر - نهاوند در نزدیکی آورزمان به علت خواب آلودگی از مسیر اصلی منحرف شده و راه عبور پژو پارس را که از مسیر مقابل در حال حرکت بود مسدود کرد.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ کامیون منجر به برخورد رخ به رخ این ۲ دستگاه خودرو و مرگ دلخراش سه سرنشین ۳۱، ۳۸ و ۴۲ ساله سواری پژو پارس شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: عامل اصلی ۷۰ درصد سوانح منجر به فوت در جاده‌های برون شهری این استان، رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی است.

وی اظهار داشت: رانندگانی که به جای هشت ساعت ۱۲ ساعت در طول شبانه روز رانندگی می کنند به طور حتم دچار خواب آلودگی شده و تسلطی بر خودرو و توجه دقیق به مسیر مقابل ندارند.

طبق آمار ارائه شده توسط اورژانس همدان، در هشت ماهه امسال ۳۷۱ تن در سوانح جاده ای این استان جان باختند که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۳ درصد افزایش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین