کد خبر: ۶۲۹۲۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
صادقی گفته "روحیه استکبارستیزی را به همه دنیا صادر کرده‌ایم"

نماینده ولی فقیه در سپاه: حکم الله حکومت می‌کند/ حکم الله آن است که رهبری می‌گوید

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امسال مردم بیشتر از پنج روز به فتنه گران زمان ندادند، مردم در سختی بودند ولی وقتی دیدند دشمن دنبال سوءاستفاده است، به صحنه آمدند و 9دی دیگری خلق کردند. مردم نمی‌پذیرند افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند دارای پست و مسئولیت باشند. انقلابما تولد دوباره اسلام ناب محمدی و زمینه‌ساز ظهور است ضمن اینکه این انقلاب متعلق به امام امت است، لذا مردم باید برای ریشه‌کن کردن فتنه‌ها همواره آماده باشند. خدا با انقلاب اسلامی و به دست مردم ایران بنا دارد نور انقلاب را در دنیا حاکم و چراغ فتنه‌گران را خاموش کند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم 9 دی که امروز (دوشنبه) در میدان امام حسین تهران برگزار شد، گفت: 10 سال از حماسه‌ بزرگ و معجزه‌آسای نهم دی می‌گذرد اما همچنان مردم ایران فتنه سال 88 را فراموش نکرده و برنامه‌ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده‌اند. گرامیداشت 9 دی و حماسه این ملت، گرامیداشت یک حماسه نیست بلکه حماسه 9 دی چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمن است. فتنه 10 ساله آنها توسط مردم با تیر خلاص انقلابیون پایان پذیرفت.

حاجی صادقی گفت: 9 دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آنها ایستادگی کردند.  9 دی تجلی قدرت ایمان و دین‌داری در برابر جهل احزاب شد.

نماینده ولی فقیه: حکم الله حکومت می کند / حکم الله آن است که رهبری می گوید

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد:‌ آمریکا، انگلیس، فرانسه، منافقین و عوامل داخلی آنان، جیره‌خواران و نوکران آنها همه در یک جبهه آمده بودند تا در فتنه 88 انقلاب را بشکنند اما مردم متکی به خدا و پیروان ولایت فقیه و همه مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند. 9 دی تجلی ولایتمداری و تجلی خشم مقدس در برابر استکبار بود ضمن اینکه اطاعت ولایتمداران از ولی امر بود. خدا با انقلاب اسلامی و به دست مردم ایران بنا دارد نور انقلاب را در دنیا حاکم و چراغ فتنه‌گران را خاموش کند. حماسه 9 دی تجلی مجاهدان فی‌سبیل‌ الله است. حماسه 9 دی تجلّی مؤمنین صادقی است که خدا آنها را ستوده است که نه در میدان شبهه‌افکنی دشمنان لرزیدند و نه در میدان عمل. در فتنه 88 دشمنان شبهه‌افکنی کرده و رسانه‌ها تهاجم کردند ولی سستی در مردم به وجود نیامد و آنها مردانه ایستادند و در حقیقت، آنها مؤمنان صادق هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ حماسه 9 دی تجلی آیه‌ای درباره همراهان پیامبر گرامی اسلام است و قرآن به ما یاد داد که تولی بدون تبری معنا ندارد. ضمن اینکه ولایتمداری هم بدون استکبارستیزی راهی غلط است. اقدام حمایتی مردم در انقلاب‌شان در حماسه 9 دی همه جغرافیا را فرا گرفت چرا که کار آنها نشأت گرفته از عاشورا بود و به ما یاد داد در میدان جهاد اکبر با بصیرت بیشتر، ولایتمداری و استقامت بیشتر و گفتمان مقاومت و نفی مذاکره و سازش با استکبارگران این انقلاب را برای ظهور امام زمان منجی عالم بیشتر آماده کنند.

وی افزود: 9 دی شروعی بود تا دشمنان ببینند که از زمان تجلی ولایت و خروش امت یعنی از 22 خرداد 88 تا 9 دی 88 مردم صبر کردند اما دشمن در سال جاری دید که مردم پنج روز هم زمان به فتنه‌گران ندادند و وقتی دشمنان فتنه جدید را آغاز کردند بلافاصله خنثی شد؛ وقتی مردم ندای رهبرشان را در سال جاری شنیدند 9 دی جدیدی را برای خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.  9 دی هم تولّی داشت هم تبری؛ زیرا مردم ایران که حقیقتاً فرشتگان الهی هستند، پیامی را به همه عالم درباره ولایتمداری‌شان دادند.

حاجی صادقی افزود: مردم در حماسه 9 دی به رهبر عزیز کشورشان و مولا و مقتدای‌مان که در طول 40 سال ثابت کردیم همانگونه که پیرو ولایت هستیم در گام دوم هم اعلام می‌کنیم ما اهل کوفه نیستیم و اجازه نمی‌دهیم آنچه با اجداد رهبرمان کردند و امامان را تنها گذاشتند ما چنین کنیم و رهبرمان را تنها بگذاریم.رهبر فرزانه و حکیم‌مان ما ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که آنها فتنه ایجاد کنند و بر حوادث سوار شوند، زهی خیال باطل!

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ما مردم ایران با امام‌مان پیمان بسته‌ایم و در 9 دی میثاق خود را مجدداً تجدید کردیم که در همه فتنه‌ها و صحنه‌ها همانند آنچه در دفاع مقدس پیرو رهبرمان بودیم این گونه رفتار کنیم.

وی چند پیام هم به مسئولین کشور داد و گفت: شما که در نظام اسلامی فرصت خدمتگزاری پیدا کرده‌اید باید تبعیت مطلق و فرمانپذیری کامل از ولایت فقیه داشته باشید. 40 سال است که با تبعیت از ولایت توانسته‌ایم از فتنه‌ها و صخره‌های بزرگ عبور کنیم و توانسته‌ایم همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: برخی روشنفکران بهتر است سخنان آنچنانی در این باره نگویند چرا که ما می‌دانیم در نظام اسلامی حکم الله حکومت می‌کند و رهبر ما هم حکم الله را می‌گوید.

حاجی صادقی گفت: ما مردم از مسئولین روحیه استکبارستیزی و گفتمان مقاومت می‌خواهیم نه سازش؛ از مسئولین عزیزی که خدا و ملت بر شما منت گذاشته‌اند می‌خواهیم نترسید و نلرزید و به این ملت و انقلاب و رهبری تکیه کنید.  استکبار در طول 40 سال اخیر مرگ تدریجی خود را دیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: خواسته سوم مردم از مسئولین آن است که قدرشناس آنان باشند و با نوکری و مجاهدت برای رفع نیازهای آنها بکوشند ضمن اینکه ناسپاسی نکنند که خدا عذابی شدید بر آنها فرود می‌آورد. مردم در 9 دی به همه امت‌های دیگر گفتند تا ملت انقلابی ایران وجود دارد استکبار امکان حضور در کشورمان و منطقه را نخواهد داشت. تا مردم بصیر، استوار و با روحیه جهادی در صحنه حضور دارند هیچ فتنه‌ای توانایی وارد آوردن هیچ آسیبی را به انقلاب اسلامی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز روحیه استکبارستیزی را به همه دنیا صادر کرده‌ایم ضمن اینکه جبهه استکبار هم باید بداند که فریب دستکش‌های مخملی آنها را نمی‌خوریم و ستایش‌ها، تهدیدها، فشارها و تحریم‌ها نمی‌تواند کوچکترین خللی را در استقامت مردم ایران وارد کند. بلکه دشمنان هرچه بیشتر فشار بیاورند و جنگ‌افروزی کنند مردم سریع‌تر دشمنان را به سمت نابودی سوق خواهند داد پس بهتر است از گذشته درس بگیرند.

حاجی صادقی تصریح کرد:‌ اگر دشمن 10 سال پیش در فتنه 88 کمی زمان برد تا تیر خلاص را بخورد اما مردم در سال جاری با آنکه در سختی و فشار بودند اما رگه‌های حضور فتنه را ظرف چند روز نابود کردند، چرا که مردم ایران نه در مبارزه خسته می‌شوند و نه در فریاد مرگ بر آمریکا.

وی پیامی هم به پیاده‌نظام دشمنان، بازی خوردگان، منافقین داخلی و کسانی که فکر می‌کنند با دوستی با استکبار می‌توانند برای خود توفیقی کسب کنند داد و گفت: باید ناکامی‌های دشمنان را ببینند و در کنار اغتشاشگران نایستند ضمن اینکه درس عبرت بگیرند که اربابان غربی و استکبار با آنها همراهی نخواهند کرد پس بهتر است به میدان خدمتگزاری به مردم بازگردند. آنچه مهم است درس گرفتن از حماسه بزرگ 9 دی است لذا باید تلاش بیشتری کنیم تا زمینه‌های فتنه‌های بعدی از بین برود.

حاجی صادقی تأکید کرد: انقلاب ما تولد دوباره اسلام ناب محمدی و زمینه‌ساز ظهور است ضمن اینکه این انقلاب متعلق به امام امت است، لذا مردم باید برای ریشه‌کن کردن فتنه‌ها همواره آماده باشند. دشمن در همه فتنه‌ها شکست خورده و با وجود آنکه می‌داند مرگ او حتمی است اما با باید نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: التزام صددرصدی و تبعیت نسبت به رهبر معظم انقلاب در علم، فهم و عمل بسیار مهم است و بدانیم هرگاه مسلمانان با ولایت پیوند داشته‌اند پیروزی حاصل شده و قطعاً با این رهبری و استقامت، پیروزی حتمی است. فتنه خاموش‌کننده روشنی‌ها است. پیاده‌نظام‌های داخلی و افراد ناشی به دنبال خلق حادثه‌ها هستند و دشمن مترصد استفاده از این فرصت است ضمن اینکه جلوگیری از نفوذ افراد در پست‌های مختلف هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ مردم قبول ندارند و نمی‌پذیرند افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند دارای پست و مسئولیت باشند. باید مواظب نفوذ در ساختار و مراکز حاکمیتی و فکری باشیم.

وی تصریح کرد: آخرین عاملی که دشمن را عصبانی کرده تقویت روحیه جهادی و انقلابی مردم و توجه به جهاد کبیر است. انقلاب اسلامی با مردم و حضور آنها و ایستادگی‌شان هیچگاه آسیب نخواهد دید.

حاجی صادقی گفت: خدایا! شاکر تو هستیم به دلیل اینکه نعمت ولایت را به ما عطا کردی چرا که برای اولین‌بار در تاریخ اسلام است و جای دیگری سراغ نداریم که یک نظام ولایی 40 سال عمر کند. همچنین به دلیل حضور مردم بصیر ایران هم از خداوند سپاسگزاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد:‌ ایستادگی، مقاومت، تحمل، صبوری و جوانمردی ملت بزرگ ایران ان‌شاءالله منجر به نزول نعمات الهی شده و آینده‌ای سربلند و پر از استقلال و عزت خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین