کد خبر: ۶۲۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۹
سلیمانی پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس:

از پیوستن به باشگاه محبوبم خوشحالم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: میثم سلیمانی، مدافع فصل گذشته تیم فولاد خوزستان روز شنبه با حضور در هیات فوتبال تهران با امضای قرارداد یك ساله رسما به تیم پرسپولیس پیوست. سلیمانی پس از امضای قرارداد خود گفت‌:‌ از عقد قرارداد با تیم محبوبم، خوشحالم و امیدوارم بتوانم فصل موفقی را در تیم پرسپولیس سپری كنم. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: صبحت‌هایی را با تیم استیل آذین انجام داده بودم اما در نهایت تصمیم گرفتم فصل آینده را در تیم پرسپولیس بازی كنم؛ شرایط قراردادم شرایط مطلوب و مناسبی است اما باید بگویم كه به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم. 

سلیمانی ادامه داد: دو سال پیش هم شرایط حضورم در پرسپولیس مهیا شده بود ولی تیم فولاد رضایت‌نامه‌ام را صادر نكرد حالا از حضور در این تیم بسیار خوشحالم و امیدوارم با بازی‌های خوبی كه انجام می‌دهم مسوولان باشگاه را از خریدشان راضی كنم. 

وی درباره وضعت تیم پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر پیش‌بینی كرد با رویكرد مناسبی كه مدیریت جدید تیم در پیش گرفته و با برنامه‌هایی كه مد نظر دارند، معلوم است كه این تیم برای قهرمانی بسته می‌شود، پرسپولیس تیم بزرگی است و شایستگی قهرمانی در لیگ برتر را دارد. 

میثم سلیمانی از سال 77 در باشگاه فولاد بازی می‌كرد و برای این فصل نیز تیم‌های صنعت نفت آبادان، ذوب آهن، شهدای الوند، فولاد و استیل آذین رقابت فشرده‌ای برای جذب وی داشتند. 

سلیمانی، دومین خرید باشگاه پرسپولیس برای فصل آتی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین