کد خبر: ۶۲۹۴۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
"کشته شدن حتی یک نفر در ناآرامی‌ها ناراحت‌کننده است "

سخنگوی سپاه: دشمن برای کشتن مردم نیروهای بسیاری را آموزش داده بود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث آبان امسال گفت: کشته شدن حتی یک نفر در اینگونه حوادث بسیار زیاد و ناراحت کننده است و نباید اتفاق می افتاد ولی بدانید دشمن برای کشتن مردم نیروهای بسیاری را آموزش داده بود.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رمضان شریف سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه که در مسجدالرضا منطقه گیلاوند از توابع شهر دماوند با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد، با اشاره به اهداف شوم دشمن برای تضعیف آرمان های انقلاب اظهار داشت: اگر نیروهای انتظامی و پایگاه های بسیج نبودند اغتشاشگران به اموال مردم رحم نمی کردند.

وی ادامه داد: این نیروها باید از پایگاه‌های خود دفاع می کردند چراکه اگر یک کلانتری به دست آنان می افتاد، به هیچکس رحم نمی کردند و شاهد خسارت‌های جبران ناپذیر بودیم.

سخنگوی سپاه: دشمن برای کشتن مردم نیروهای بسیاری را آموزش داده بود

شریف ادامه داد: تنها سخن ملت ایران بعد از تغییر نرخ بنزین تدبیراندیشی بهتر درخصوص اجرای این طرح بود ولی دشمن از این فرصت استفاده کرد تا تنش و ناامنی در نقاط مختلف کشور ایجاد کند که تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب موجب شد ظرف پنج دقیقه صف ملت از اغتشاشگران جدا و دشمنی که به دنبال ایجاد مشکل در نظام سیاسی کشور بود، ناامید شود.

سردار شریف بیان داشت: دشمن به دنبال این است که جامعه را از امنیت و تعادل خارج کند؛ همه ما می دانیم آنان معترض به افزایش نرخ بنزین نبوده بلکه به دنبال اجرای طرحی از پیش تعیین شده برای اهداف خویش بودند و موتور محرکه بسیاری از اینگونه تنش ها افراد ضدانقلاب هستند.

وی گفت: دشمن قسم خورده ایران می داند که توانایی رویارویی با این کشور را در عرصه نظامی ندارد و به دنبال نابودی کشور در حوزه های دیگر همچون اقتصادی و معیشتی است.

شریف افزود: ایران اسلامی در گام دوم انقلاب با داشتن شرایط زیرساختی مطلوب قطعا بسوی آبادانی، رفاه و پیشرفت حرکت خواهد کرد و روزی شاهد پیروزی های پی در پی ملت ایران و شکست های مکرر دشمن خواهیم بود.

وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ تصریح کرد: برخی برای چند رای با غرب حرکت کردند و مردم را سرکوب نمودند اما نهم دی ماه فطرت بسیاری از افراد را مشخص کرد و حضور حماسی ملت ایران غائله آنان را به شکست تبدیل نمود و اینجاست که بصیرت و هوشیاری مردم قابل ستایش است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از سه منبع قدرتمند در جهان برخوردار است، گفت: فرهنگ دینی و اسلامی و حفظ آن با ریختن خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، وجود ولایت فقیه و رهبری فرزانه که عامل عزت و افتخار این کشور است و توده های مردم و حضور همیشه در صحنه آنان عامل قدرت این نظام است که اگر یکی از آن تضعیف شود، این نظام نابود خواهد شد.

سردار شریف بیان داشت: اگرچه در کشور نارسایی هایی وجود دارد ولی می توانیم از آنها رهایی یابیم چرا که ملت ایران از گرفتاری های بسیاری عبور کرده است و امروز نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
2
85
نمی دونم... ولی داری با ملت فهیم سخن می گویی ..پس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
2
88
مردم را عصبانی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
25
مردم دردهه90هستندنه دردهه50و40سال است که تجربه کسب می کنندلذاهرگونه فراافکنی را بخوبی تشخیص می دهنداکثربیکاران مامدرک بالای دانشگاهی دارندوخیلی ازآنهاباسوادهستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین