کد خبر: ۶۲۹۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

روحانی: پروژه‌های مهمی در اردبیل افتتاح می‌شود

رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف از سفر به استان اردبیل بررسی پروژه‌های سفر قبلی است که افتتاح شده و انشالله بزودی بقیه پروژه ها تکمیل شده و بودجه مورد نیاز هم اختصاص می‌یابد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در بدو ورود به اردبیل در فرودگاه اردبیل افزود: در جمع مردم بزرگوار، مرزبان و دلاور استان اردبیل هستیم و بسیار خوشحالم که برای سومین بار موفق شدیم به دیار اردبیل و مردم عزیز و ولایت مدار استان بیاییم.

وی گفت: روز بسیار مبار ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز احترام و پاسداشت پرستاران پرکار و عزیز است و همچنین اولین روز سال میلادی است که امروز آغاز می‌شود.

رییس جمهوری : پروژه‌های مهمی در اردبیل افتتاح می‌شود

آقای روحانی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در زمینه سد، کانال‌کشی‌های مختلف و در زمینه فرودگاه و ترمینال آن و نیز در بخش صنعت و معدن که ۲ کارخانه بزرگ را افتتاح می‌کنیم که فقط برای اجرا و تکمیل این ۲ کارخانه ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده، افزود: امروز همین طرح‌ها را افتتاح خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: همه برنامه‌هایی که برای سال ۹۸ و سال ۹۹ اجرایی خواهند شد را امروز به مردم قول خواهیم داد.

رییس‌جمهوری به همراه برخی از وزاری کابینه برای افتتاح چند طرح عمرانی و بهداشتی و درمانی دقایقی قبل وارد اردبیل شد.

در این سفر یک‌روزه ۹۳ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال و ۵۰ طرح اقتصادی با اشتغال‌زایی چهار هزار و ۳۹۵ نفر بهره‌برداری می‌شود.

کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر، سد احمدبیگلو مشگین‌شهر، بیمارستان شهدای پارس‌آباد، بیمارستان ترومای اردبیل، کارخانه‌های نساجی، فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال و فاز دم کارخانه آرتاویل تایر، ۱۰ هزار هکتار از پایاب سد خداآفرین، چهار خطه کردن جاده اردبیل - سرچم، پل معلق شیشه‌ای هیر اردبیل، جاده چهاربانده اردبیل-مشگین شهر و رضی - امیرکندی بطول ۵۰ کیلومتر، آبگیری سد بفراجرد خلخال و ترمینال فرودگاه اردبیل از جمله طرح‌های مهم افتتاحی در این سفر هستند.

افتتاح فاز اول پست آرتا، شبکه آبیاری دشت فتحعلی مغان، افتتاح دروازه عالی قاپو، ساماندهی بقعه شیخ کلخوران، احداث و بازسازی مدارس و افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پروژه‌های دیگر قابل افتتاح در سفر رییس جمهوری است.

در این سفر یک روزه تعدادی از معاونان رییس‌جمهوری، وزیران و اعضای هیات دولت دکتر روحانی را همراهی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین