کد خبر: ۶۲۹۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

تصویر احتمالی از اولین تلویزیون بدون قاب دنیا منتشر شد

در حالی که روز گذشته منابع موثق گفتند شرکت سامسونگ قصد دارد چند روز دیگر در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ از نخستین تلویزیون کاملا بدون قاب دنیا رونمایی کند، امروز یک تصویر با عنوان تصویر احتمالی تلویزیون بدون حاشیه و ۸K سامسونگ منتشر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از انگجت، شاید لازم نباشد تا شروع نمایشگاه CES منتظر بمانیم تا تلویزیون بدون قاب سامسونگ را ببینیم، چرا که سایت آلمانی "۴KFilme" تصویری از آنچه را که می‌گوید اولین تصویر از این تلویزیون ۸K با نام "Q۹۰۰T" یا "Q۹۵۰T" است، منتشر کرده است.

تصویر احتمالی از اولین تلویزیون بدون قاب دنیا منتشر شد

اگر این تصویر دقیق باشد، باید گفت که به معنای واقعی کلمه کاملا بدون حاشیه نیست، اما بسیار نزدیک است.

در حالی که جزئیات دقیق‌تری در دسترس نیست، گفته می‌شود طراحی این تلویزیون به گونه‌ای است که صفحه نمایش و بدنه اصلی به حدی نزدیک به هم جوش خورده‌اند که تلویزیون بدون قاب دیده می‌شود. این فناوری برای تلویزیون‌های ۶۵ اینچ و بزرگتر به کار می‌رود.

چیزی که در این تصویر می‌بینیم، یک قسمت مانند چانه در زیر قاب تلویزیون است. همچنین دارای یک میز صدا(soundbar) است.

گفته می‌شود تولید انبوه این تلویزیون بدون قاب آغاز شده است و از ماه فوریه وارد بازار خواهد شد. هنوز چیزی در مورد قیمت‌گذاری آن اعلام نشده است، اما قطعا با توجه به اینکه جدیدترین فناوری تلویزیون است و برای اندازه‌های ۶۵ اینچ یا بزرگتر طراحی می‌شود، قیمت بالایی خواهد داشت.

سؤالاتی در مورد فایده این فناوری وجود دارد، اما به هر حال استفاده از تلویزیون یا گوشی‌هایی که تماما از صفحه نمایش تشکیل شده‌اند، همیشه یک آرزو بوده است و اکنون طولی نخواهد کشید که این آرزو در تلویزیون‌ها محقق شود.

شرکت سامسونگ هنوز هیچ چیزی را تأیید نکرده است، با این وجود دلایلی وجود دارد که کارشناسان معتقدند این شایعه ممکن است بیش از حدس و گمان باشد. چرا که سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۹ از نام تجاری "Zero Bezel"(بدون قاب) پرده برداشت. البته هیچ تضمینی نیست که این تلویزیون را در CES مشاهده کنیم، اما این نمایشگاه اغلب مکان مورد علاقه سامسونگ برای معرفی تلویزیون‌های جدید خود بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Oman
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
1
الان باید شرکتهای ایرانی مثل پارس الکتریک مولد این خبرها بودند ولی حیف
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین