کد خبر: ۶۲۹۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

یوسف صدیقی عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی البرز شد

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی یوسف صدیقی را به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یوسف صدیقی دانش‌آموخته مقطع دکترا در رشته ارتباطات و صاحب تالیفاتی در این حوزه بوده و دارای سوابق مشاوره در حوزه‌های امور بانکی، بازرگانی و اقتصادی، پژوهشی، برنامه‌ریزی و آموزشی در سطوح عالی کشور نیز است.
 
وی پیش از این به سمت مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم منصوب شده بود که با حفظ سمت و با حکم  وزیر بهداشت به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز منصوب گردید.

یوسف صدیقی به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی البرز منصوب شد

متن حکم وزیر بهداشت بدین شرح است: در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیأت‌های امناء دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در این جایگاه ارزشمند، زمینه‌ساز استقلال دانشگاه همسو با سیاست‌ها و راهبردهای کلان این وزارت به ویژه در امور آموزشی و پژوهشی، بهداشت و درمان،‌اداری و مالی باشید. از خداوند متعال توفیق و بهروزی جنابعالی را برای دستیابی به اهداف حوزه‌های مختلف سلامت با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشو ا خلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی خواستارم.

سعید نمکی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
جامعه شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
یکی به وزیر بیسواد بگه که فردی که دارای مدرک دکترا در رشته ارتباطات است به حوزه های امور بانکی، بازرگانی و اقتصادی، برنامه‌ریزی و آموزشی و پزشکی چه ارتباط دارد . هر ... در پستی را نباید گذاشت.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین