کد خبر: ۶۲۹۵۰۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
در نزاع‌ها و رقابت‌های بی‌ثمری قرار گرفته‌ایم

شروط روحانی برای مذاکره با آمریکا

رئیس جمهور با تاکید بر این که دشمنان با طراحی توطئه‌ای علیه کشور به دنبال شکستن عظمت ما هستند،‌ گفت: این کار در برابر ملت ایران شدنی نیست و دشمنان باید از مسیر غلط و نادرستی که آغاز کرده‌اند بازگردند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح چهارشنبه در جریان سفر به استان اردبیل در آیین بهره برداری از طرح‌های صنعت آب این استان، با گرامی داشت روز پرستار، اظهار کرد:‌ پرستاران همواره برای رفاه مردم و کاهش درد افرادی که دچار مشکل هستند تلاش می‌کنند و ارزش کار آنها با بیان تشکر و کمک‌های مالی امکان پذیر نیست؛ چرا که آنها کار بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام می‌دهند و خدا به پرستاران اجر بی پایانی خواهد داد و ما نیز باید به آنها خدمت بیشتری کنیم.

وی همچنین آغاز سال جدید میلادی را به همه مسیحیان جهان به ویژه پیروان حضرت عیسی مسیح در ایران تبریک گفت.

شروط روحانی برای مذاکره با آمریکا

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره آیات عظام موسوی اردبیلی و مشکینی گفت: آیت‌الله موسوی اردبیلی همواره فرد با برکت و مفیدی برای جامعه و مردم استان اردبیل بود. همچنین مرحوم آیت‌الله مشکینی نیز به حق استاد اخلاق بودند. ایشان در مجلس خبرگان جزء شخصیت‌هایی بودند که با اصرار سایرین کاندیدا می‌شدند و زمانی که ایشان کاندیدای حضور در مجلس خبرگان می‌شدند دیگر کسی کاندیدا نمی‌شد. آیت‌الله مشکینی همواره در مجلس خبرگان رهبری با اکثریت آراء ریاست این مجلس را عهده دار می‌شد.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به افتتاح سه سد در استان اردبیل طی سفر امروز کاروان تدبیر و امید به این استان اظهار کرد:‌ افتتاح سه سد بسیار ارزشمند برای توسعه کشور است. امروز دیگر آب، فقط با توسعه، گره نخورده بلکه آب و برق با حیات و زندگی مردم گره خورده است.

وی با اشاره به پویش هر هفته «الف، ب، ایران» که از سوی وزارت نفت در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد:‌ این پویش برای ایران بسیار پربرکت است. این که طی شش ماه 227 طرح و پروژه‌ی مهم افتتاح می‌شود و همچنین این که تا امروز 90 طرح افتتاح شده است موجبات افتخار برای دولت و مردم است؛ چرا که خدمت به مردم ایران، افتخاری برای ما است.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت آبادانی استان اردبیل گفت: استان اردبیل مرکز کشاورزی و صنعتی و گردشگری است و همچنین ان‌شاء‌الله تبدیل به مرکز سلامت برای منطقه و کشورهای همجوار خواهد شد. به همین دلیل نیز آبادانی این استان برای ما بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور دربخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات چینی‌ها در توسعه این کشور و همچنین تلاش آنها درتکمیل و بهره برداری از پروژه‌های مختلف این کشور اظهار کرد:‌ ما در داخل ایران به جای این که برای تلاش و کوشش بیشتر رقابت کنیم در دعواها، نزاع‌ها و رقابت‌های بی ثمری قرار گرفته‌ایم. رقابتی که پایان آن برای مردم مفید باشد خوب است، اما اگر به صورت مداوم گره گذاری کنیم و گروههای مختلف علیه یکدیگر از برخی تعابیر استفاده کنند، مورد خواست مردم نیست. چرا که مردم به ما رای داده‌اند و ما را در یک مسئولیت نشانده‌اند و از ما تلاش و کار و ثمره‌ رای‌شان را می‌خواهند. آنها زمانی از رای‌شان خوشحال می‌شوند که ببینند همه مسئولین در تلاش هستند و خودشان نیز در این رقابت و تلاش ورود کنند.

وی با تاکید بر این که امروز کشور در شرایط معمولی قرار ندارد بلکه در شرایط سخت و تحریمی است، گفت: همان طور که در سخنرانی دیروزم اعلام کردم اگر توطئه‌ امریکا و دشمنان نسبت به ملت ایران نبود، درآمد نفتمان طی سال های 97 و 98 صد میلیارد دلار بیشتر از آن چیزی بود که امروز بدست می‌آوریم. با این پول طرح‌های بسیاری را می‌توان اجرا کرد. همچنین طی دو سه سال اخیر می‌توانستیم صد میلیارد دلار اعتبار از کشورهای خارجی بگیریم.

روحانی ادامه داد:‌ توطئه‌ای علیه ما طراحی شده تا ابهت و عظمت مان را بشکند و ما را تسلیم کند و ما در برابر آنها خاضع شویم؛ این کار در برابر ملت ایران شدنی نیست و آنها باید از این راه غلط و نادرستی که شروع کرده‌اند باز گردند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ هر زمان که آنها از این راه غلط خود بازگردند ما آماده هستیم؛ هر گاه آنها به نقطه‌ای که از آن توطئه جدید را آغاز کرده‌اند، برگردند ما آماده هستیم. آنها می‌گویند که ما آماده مذاکره هستیم. بسم‌الله، اهلا و سهلا ما نیز آماده مذاکره هستیم. اما به شرط آن که سر نقطه اول بازگردیم و تعهدات و آن چه را که شکانده‌اید را به نقطه اول بازگردانید و بگویید راهمان اشتباه بوده است و اگر به زبان نیز نمی‌گویید در عمل بگویید که کار ما اشتباه بوده، ما آماده هستیم با شما حرف بزنیم و اگر حرفی دارید بشنوید و ما نیز اگر سخنی داریم شما باید آن را بشنوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
2
50
چرا قبل اینکه آمریکا از برجام خارج بشه شروع به مذاکره نکردید؟؟؟
تا کی مردم باید تاوان ندانم کاری شما را بدهند؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
3
43
چرا شرطی را که خودتتان باعث بهم خوردنش شدی دوباره از آمریکا میخواهید مگر آمریکا قبل از خروجش از برجام چند بار نگفت بیایید مذاکره کنیم !؟حالا هم از خودتتان بگذرید واینقدر این بازی را ادامه ندهید وملت را برای خودتتان سپر نکنید !؟توان ملت تمام شده !.جریان بنزین یک نمونه اش!؟
با مذاکره فوری حداقل بهانه از آمریکا برای فشار بیشتر گرفته میشود حالا دیگر حداقل بدتر از این وضع نمیشه ؟!کسی هم شما را شماتت نخواهد کرد (مگر نگفتند حرف مرد یک نیست دوتا است) ا
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
علی رغم مشکلات معیشتی و ... مذاکره با آمریکای فعلی ( خواهشا احساسی حرف نزنید )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
3
36
این یعنی بی تدبیری محض. انهمه هزینه به کشور تحمیل شده و یاز گردید به نقطه اول
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
تازه برگشتی باشه که عالیه
ولی دارند همچنان خسارت به ملت میزنند بدون هیچ راه حلی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
20
هی هی عمرمان تمام شد مفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
38
3
با مذاکره بیهوده تان مملکت را معطل نگه داشتید. در حالیکه باید در داخل دنبال روزنه امید باشید نه با کد خدا!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
با مذاکره نکردن هیچ مشکلی حل نمی شود.
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
0
0
این وضع گذراست کمی صبر کنیم توضاع درست میشه نباید بذاریم امریکا و یاوه گویان به اهداف خود برسند
طبائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
1
ازاول رهبربه شماگفت بااینهامذاکره فایده ای نداردگوش نکردید.مردم راسرکارگذاشتیدامیدواهی دادید.باشیطان که نمشودمذاکره کرد.این همان شیطان است که هواپیمای مسافربری راکه افرادبی گناه اعم اززن ومردوطفلان معصوم بودندهدف موشک قراردادوخیلی کارهای دیگر شمایک سربه تاریخ جنایت سران کشورآمریکا بزنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
مذاکره بی مذاکره
بعد از شهادت سردار سلیمانی هیچ مذاکره ای با آمریکا نداریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین