کد خبر: ۶۲۹۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

غفوری: استقلال آنقدر خوار نشده که منتظر آمدن یک مربی بماند

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، بازیکنان و هواداران این تیم از سوی برخی افراد بازی داده می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان درباره حضور در تمرین این تیم اظهار داشت: استیلی زحمت کشید و ما را به آخرین تمرین تیم دعوت کرد و ما آمدیم تا کنار بچه‌ها باشیم. امیدوارم این تیم شرایط خوبی داشته باشد. در جریان تمرینات‌شان نیستم، اما به این تیم خوش‌بین هستیم تا نتیجه خوبی کسب کنند.

وی درباره شرایط تیم استقلال در واکنش به سؤال نخست خبرنگاران گفت: درباره استقلال صحبتی نمی‌کنم!

غفوری: استقلال آنقدر خار نشده که منتظر آمدن یک مربی بماند

کاپیتان تیم استقلال در ادامه اما در پاسخ به سؤال دوباره خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با استراماچونی ارتباط دارد یا خیر، گفت: من تقریباً بعد شروطی که ایشان گذاشته است، هیچ ارتباطی با او ندارم.

غفوری درباره اینکه بازیکنان استقلال استراماچونی را در فضای مجازی آنفالو کرده‌اند، بیان کرد: نمی‌دانم این شایعه توسط چه کسی درست شده است! بازیکنان یا حداقل خود من کسی را فالو نکرده بودم که الان آنفالو کنم. اینکه ایشان می‌آید یا نه خبر ندارم، اما اگر شخصی بخوام بگویم امیدوار نیستم.

وی درباره اینکه آیا در جریان مذاکرات نمایندگان باشگاه استقلال با استراماچونی قرار دارد یا خیر، گفت: خیر. دقیق در جریان نیستم. فقط اخبار ضد و نقیضی که همه شنیدند را هم ما شنیدیم.

کاپیتان تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد بازیکنان دیگر مایل به بازگشت استراماچونی نیستند، عنوان کرد: نه، اتفاقاً این‌طور نیست. استراماچونی برگردد به نفع تیم ماست. همه چیز تیم دست اوست و تیم را خودش ساخته است و این‌طور که شما گفتید نیست.

غفوری در ادامه درباره شرایط تیم استقلال بیان کرد: الان 24 روز است استقلال سر در گم و سرگردان شده است و سرمربی ندارد. وضعیت بدی است و فکر می‌کنم 16 روز دیگر هم بازی داریم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم شرایط خجالت‌آوری است.

«آیا همچنان به‌عنوان سرمربی موقت تیم را تمرین خواهید داد؟»، وی در پاسخ به این سؤال گفت: هیچ وقت سرمربی نبودم که بخواهد موقت باشد. من بازیکن بودم، اما با توجه شرایطی که وجود دارد وظیفه ما سنگین‌تر شده است. امیدوارم وضعیت را به‌زودی مشخص کنند و استقلال آنقدر خار نشده که بایستند تا یک مربی بیاید یا نه! اگر می‌آید باید زود بیاید، به نظرم باشگاه، هواداران و بازیکنان دارند بازی داده می‌شوند به شأن استقلال ضربه می‌خورد.

بازیکن تیم استقلال درباره شایعاتی که پیرامون سرمربیگری فرهاد مجیدی در این تیم مطرح شد،‌ گفت: من همین را گفتم،‌ اگر باشگاه تکلیف سرمربی را مشخص کند که می‌آید یا نه، می‌شود تصمیم دوم را گرفت. اگر بیاید که هیچی، اگر نیاید هوادار حداقل می‌فهمد، حالا هر کسی می‌خواهد سرمربی باشد.

غفوری در پاسخ به این سوال که با حضور فتح‌الله‌زاده و خلیل‌زاده چه تغییری در تیم استقلال رخ داده است، گفت: من فتح الله‌زاده را نمی‌شناسم و نمی‌دانم کارگرد او چطور بوده است. صحبت‌های ضد و نقیض زیادی هم در موردش شنیده‌ام. خلیل‌زاده هم حدقل پالس‌های مثبتی به بچه‌ها داده و بازیکنان رضایت کوچکی از او دارند. به نظرم باید فرصت داد تا ببینم می‌توانند کار کند یا خیر.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استراماچونی برای بازگشت به استقلال خواستار کناره‌گیری فتح‌الله‌زاده شده است، بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

«برخی از بازیکنان استقلال گفته‌اند در صورت بازگشت خطیر از این تیم خواهند رفت، اما او دوباره به باشگاه بازگشته و مسئول مذاکره با استراماچونی است». کاپیتان تیم استقلال در واکنش به طرح این موضوع اظهار کرد: هر فردی می‌آید و عملکردش را به یادگار می‌گذارد. خطیر هم عملکرد مشخص است. اگر رضایتی بوده مشخص است و اگر هم نارضایتی بوده مشخص. او سمتی در باشگاه ندارد و گفته می‌تواند استراماچونی را برگرداند. سه، چهار روز هم است که اتفاقی نیفتاده و امیدوارم این داستان هم مثل سوپرجام نشود!

غفوری در مورد اینکه بازیکنان استقلال گاهی می‌گویند باید استراماچونی بازگردد و بار دیگر خواهان مشخص شدن تکلیف باشگاه هستند، گفت: این دو بحث جداست. ما دوست داریم استراماچونی بازگردد، التماس و خواهش هم کرده‌ایم، ولی برای او مهم نبوده است. با توجه به قانون هم حق داشته قراردادش را فسخ کند،‌ اما در این فسخ قرارداد خیلی از چیزها دیده نشده است.

وی در پایان در مورد مطالبات بازیکنان استقلال نیز یادآور شد: مطالبات بازیکنان دیگر لوث شده است. بازیکنی که اول فصل باید 30 درصد از قراردادش را بگیرد تا نیم‌فصل پولی نگرفته است. الان هم یک جوی راه افتاده که اگر پول بدهند شاهکار کردند! بازیکنان پول نگرفتند و باشگاه باید به فکر باشد تا بیشتر از این استقلال ضربه نخورد. این بازیکنان در زمین بازی کردند و اگر اسم کسی بزرگ شده، این بازیکنان تلاش کردند تا الان کل هواداران یک نفر را بخواهند. من هم مثل همه نگران هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
2
0
هواداران پر افتخار ترین باشگاه ورزشی ایران هم اینقدر «خوار» نشده اند که به اینگونه تیتر زدن بها بدهند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین