کد خبر: ۶۲۹۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

توضیح سازمان برنامه و بودجه درباره حذف ردیف اعتباری بیمه شخص ثالث

سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهار نظر نماینده زاهدان در مجلس خاطرنشان کرد: ردیف اعتباری بیمه شخص ثالث برای درمان رایگان بیماران تصادفی در بودجه 99 به میزان 1900 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

در پی مصاحبه حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با عنوان «حذف ردیف اعتباری بیمه شخص ثالث برای درمان رایگان بیماران تصادفی از بودجه 99» سازمان برنامه و بودجه کشور جوابیه‌ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است:

ضمن رد ادعای مذکور، به اطلاع می‌رساند اعتبار ردیف کمک به درمان مصدومین سوانح و حوادث ترافیکی در بیمارستان‌های غیردولتی در لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، ذیل ردیف شماره 129000 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب فعالیت شماره 1602001668 به میزان 190 میلیارد تومان معادل قانون بودجه سال جاری منظور شده است.

توضیح سازمان برنامه و بودجه درباره حذف ردیف اعتباری بیمه شخص ثالث

اعتبار مربوط به کمک به درمان مصدومین سوانح و حوادث در بیمارستان‌های دولتی و اورژانس پیش بیمارستانی در اورژانس تهران و دانشگاه‌های علوم پزشکی در لایحه بودجه سال 1399 کل کشور ذیل ردیف شماره 129000 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب فعالیت شماره 1602001043 به میزان 1710 میلیارد تومان معادل قانون بودجه سال جاری منظور شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین