کد خبر: ۶۲۹۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵

واکنش فیروز کریمی به درگذشت اصغر فروتن

اصغر فروتن، سرپرست سابق تیم ذوب‌آهن صبح امروز درگذشت. فیروز کریمی که قبلا سابقه همکاری با او را داشت نسبت به فوت سرپرست قدیمی ذوب‌آهن واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

فیروز کریمی به درگذشت اصغر فروتن، سرپرست سابق باشگاه ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

کریمی دراین باره گفت: اصغر فروتن یکی از موثرترین افراد تاریخ باشگاه ذوب‌آهن بود و چه زمانی که ما باهم کار می‌کردیم و چه زمان‌های دیگر زحمات زیادی برای این تیم کشید و برای ذوبآهن مثل یک پدر بود. من به عنوان مربی یا بازیکن همواره این شانس را دارم که جای دیگری کار کنم ولی سرپرست این‌گونه نیست و نمی‌تواند جای دیگری کار کند و خیلی پیشنهادی ندارد. با این وجود فروتن به قدری در کارش خوب بود که من خودم چندین بار از او خواستم در تیم‌های دیگر در کنارم باشد ولی او هیچ‌گاه ذوب‌آهن را ترک نکرد و می‌گت من بخشی از تاریخ این باشگاه هستم و اینجا را دوست دارم و هیچ پیشنهادی برایش جلب توجه نمیکرد و چنین آدمی حقش نبود به این شکل از دنیا برود.

واکنش فیروز کریمی به درگذشت اصغر فروتن

کریمی افزود: قطعا افراد زیادی در ذوب‌آهن زحمت کشیده‌اند که یکی از آن‌ها اصغر فروتن بود ولی این‌گونه در تنهایی مردن حق او نبود و کاش قدر این افراد را بیشتر بدانیم. علاوه به او افراد دیگری مانند سیدمهدی ابطحی، مجتبی محرمی یا امیر قلعه‌نویی هم بوده‌اند که می‌توانستند در تیم‌های دیگری بازی کنند ولی این کار را نکردند و در تیم‌هایشان ماندند و کاش قدر آن‌ها را بدانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین