کد خبر: ۶۲۹۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

سفر ارزان، با تور ارزان

استانبول و دبی از شهرهای بزرگ و محبوب که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند، اما همانطور که میدانید به دلیل متقاضیان زیاد توریستی بلیط های آنها گران است.
آفتاب‌‌نیوز :

سفر با تور از امکانات و مزایای بالایی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود تعداد زیادی از مردم با تور سفر کنند این است که اگر شما تنهایی سفر کنید تمامی مسئولیت‌های سفر به عهده خودتان است.

به عنوان مثال: رزرو هتل، سفارش غذا و یا اینکه شاید شما اطلاعات کاملی درباره مکان‌ها و بازارهای آن کشور نداشته باشید؛ که همه این نگرانی‌ها با تور حل می‌شود. تور ارزان دبی علی بابا بهترین گزینه است.

سفر ارزان، با تور ارزان

برخی از مزایای سفر با تور:

پیدا کردن دوست و داشتن هم صحبت در سفر
گردش و تفریح مکان‌های گردشگری آن کشور
سفر با تور = امنیت بیشتر
بهترین راه برای سفر با دوستان خود
تخفیف‌های گروهی
شخصی هست که از شما عکس بگیرد
کاهش اتلاف وقت

سفر ارزان، با تور ارزان

اگر تمایل به سفر با تورهای داخلی و خارجی را دارید تورهای ارزان دبی، استانبول و... را از علی بابا رزرو کنید.

تور ارزان دبی

دبی در کشور امارات متحده‌ی عربی قرار گرفته است و بزرگترین و مشهورترین شهر این کشور محسوب می‌شود. دبی یکی از هفت امارت، کشور امارات متحده عربی است که به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده‌ است. دبی شهری محبوب و لوکس است که مراکز خرید مدرن و پیشرفت‌های شگفت انگیزی که در چند دهه اخیر داشته او را بسیار محبوب کرده‌ است به طوری که گردشگران زیادی به این شهر سفر کرده و تعداد زیادی هم قصد سفر به این شهر رویایی را دارند. دبی تجربه خرید با بالاترین استانداردهای جهانی، رستوران‌های لوکس، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های هیجان انگیز، سواحل زیبا، کویرهای بی پایان و میراث فرهنگی دبی را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است.

سفر ارزان، با تور ارزان

دبی آب و هوای گرمی دارد به همین دلیل بهترین زمان سفر به دبی زمستان است اما به خاطر تقاضای زیاد، در زمستان قیمت‌ها بسیار افزایش پیدا می‌کند. اگر مشکلی با گرمای هوا ندارید می‌توانید تابستان را برای سفر به دبی انتخاب کنید که قیمت بلیط و هتل‌ها کاهش پیدا کند. دبی دائما در حال رشد و پیشرفت است، در واقع یک چهارم جرثقیل‌های ساخت و ساز در این شهر فعالیت دارند. دبی، دارای بلندترین برج‌ها، بزرگترین مراکز خرید دنیا و بهترین تفریحگاه‌های ساحلی جهان است که به دست بشر ساخته شده.

تفریحات گردشگری دبی

همانطور که می‌دانید دبی دارای تفریحات گردشگری بسیاری است که چند مورد از آنها را نام می‌بریم: قایق‌های چوبی شناور در آب نهر دبی، تفریح در کروزهای لوکس، اجاره خودروهای لوکس در دبی، باشگاه گلف امارات، گردش در بیابان‌های هتل ارزان دبی، جت اسکی، شن‌های طبیعی ساحل جمیرا، بازارهای شلوغ ادویه و طلای عربی، برج خلیفه مکانی که تصویری فوق‌العاده از خلیج فارس را می‌توانید از آنجا ببینید و تعداد بی‌شماری از جاذبه‌های گردشگری دبی که فوق‌العاده هستند. اگر به دبی سفر کردید حتما از این مکان‌ها دیدن کنید. تور ارزان دبی را از علی بابا خریداری کنید.

تور ارزان استانبول

استانبول در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد؛ شهری است که ترکیبی از فرهنگ و تاریخ را در خود دارد. استانبول به عنوان ششمین شهر توریستی دنیا معرفی شده است؛ به همین دلیل جزو بزرگترین انتخاب‌های توریستی در جهان محسوب می‌شود. استانبول یکی از شهرهای مدرن است که میراث‌های تاریخی‌ای مانند: مساجد، موزه‌ها، قصرهای سلطنتی، کلیساها، برج‌ها، و بازارهای سنتی را در دل خود جا داده است. استانبول دارای طبیعتی سرسبز با آب و هوای مطلوب است که می‌توانید از آن لذت ببرید. تور ارزان استانبول را از علی بابا رزرو کنید.

سفر ارزان، با تور ارزان

تفریحات گردشگری استانبول

قبل از خرید تور استانبول، با بعضی از جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید. از جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول می‌توان به کاخ با شکوه دلما بهچه، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، کلیسای چورا، مسجد سلطان احمد، قصر توپکایی، مناره‌های بلند، موزه ایاصوفیه، آکواریوم دلفین‌ها، مسجد آبی، مسجد صوفیه، مخازن زیر زمینی بیزانس و حمام های بخار و... اشاره کرد. اگر به استانبول سفر کردید حتما به این مکان‌ها سر بزنید. بهترین و لذیذترین غذاهای ترکیه در استانبول است. غذا بخش بزرگی از فرهنگ مردم این شهر است به صورتی که وقتی در یک رستوران می‌روید منوی غذاها باید به صورت یک نقشه بررسی شود. در این شهر سواحل زیادی برای شنا کردن و لذت بردن از هوای معتدل وجود دارد. آب و هوای استانبول دارای زمستان‌هایی سرد و بارانی و برفی و تابستان‌هایی نسبتا گرم دارد. اما در بیشتر ماه‌های سال هوایی معتدل دارد. در استانبول جشن‌ها و فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شود، که ترکیبی از جشن‌های اسلامی و فرهنگ اروپایی است همچنین کنسرت‌های استانبول و فستیوال‌ها توریست‌های زیادی را به این شهر جذب می کنند.

همانطور که مشاهده کردید استانبول و دبی از شهرهای بزرگ و محبوب که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند، اما همانطور که میدانید به دلیل متقاضیان زیاد توریستی بلیط های آنها گران است اما اگر با تور سفر کنید هزینه سفر به دبی یا استانبول بسیار به صرفه می‌شود. اگر قصد دارید با تور سفر کنید تا هزینه هایتان را مدیریت کنید، علی بابا دارای تورهای داخلی و خارجی با کیفیت‌های بی‌نظیری است.

سفر ارزان، با تور ارزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین