کد خبر: ۶۲۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
"آمریکا مسئول عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی جنایتکارانه خواهد بود"

بیانیه شورای عالی امنیت ملی ایران پس از جلسه درباره شهادت سردار سلیمانی

آمریکا بداند که حمله جنایتکارانه بر علیه سردار سلیمانی، بزرگترین خطای راهبردی آن کشور در منطقه غرب آسیا بوده و آمریکا از تبعات این اشتباه محاسباتی به آسانی رهایی نخواهد یافت. انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال حمله جنایتکارانه آمریکا به خودرو سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت ایشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت گردید، شورای عالی امنیت ملی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

بیانیه شورای عالی امنیت ملی ایران در پی شهادت سردار سلیمانی

شهادت سردار رشید اسلام، فرمانده غیور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، حامل نشان عالی ذوالفقار و دیگر فرماندهان مبارزه با تروریسم به ویژه مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید ابومهدی المهندس را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سلحشوران مقاومت اسلامی، همرزمان و خانواده ایشان و تمامی ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی مسلمانان و مستضعفان تحت ستم در سراسر عالم بود. شهادت این بزرگ فرمانده مقاومت اگرچه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و مردم بزرگ ایران به شمار می‌رود اما به تعبیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت.

مگر با شهادت سرداران بزرگی که این ملت تاکنون تقدیم کرده است، خدشه‌ای در حرکت نیروهای مسلح و توانمندی‌های دفاعی کشور پیش آمد که اکنون و با شهادت حاج قاسم سلیمانی پدید آید؟ آمریکا بداند که حمله جنایتکارانه بر علیه سردار سلیمانی، بزرگترین خطای راهبردی آن کشور در منطقه غرب آسیا بوده و آمریکا از تبعات این اشتباه محاسباتی به آسانی رهایی نخواهد یافت.

همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدون تردید خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و درخت مقاومت هر روز تنومندتر و شکوفاتر خواهد شد. پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنانکه به این جنایت دل خوش کرده‌اند بدانند که این‌گونه اقدامات کور و بزدلانه اراده جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بدون تنازل سیاست مقاومت فعال قوی‌تر نموده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.

بدون شک این جنایت، انتقام داعش و تروریست‌های تکفیری از فرماندهان بزرگ مبارزه با تروریسم بود که به دست آمریکا علیه نمادهای افتخارآمیز اضمحلال تروریسم در عراق و سوریه صورت گرفت. در هم آمیختن خون فرماندهان سرافراز ایرانی و عراقی در این مسیر نورانی، نمادی از پیوند ناگسستنی دو ملت ایران و عراق در آینده خواهد بود. شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جلسه فوق العاده امروز خود با بررسی ابعاد مختلف این حادثه، تصمیمات مقتضی را اتخاذ نموده و بدین وسیله اعلام می‌کند رژیم ایالات متحده آمریکا مسئول عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی جنایتکارانه خواهد بود.

بار دیگر به روح بلند سردارشجاع سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی ادای احترام می‌کند و اطمینان دارد خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی خواهد داشت.

و لاتهنوا فی ابتغاء القوم ان تکونوا تالمون فانهم یالمون کما تالمون و ترجون من الله ما لایرجون و کان الله علیما حکیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
30
9
بابا از طریق شورای امنیت سازمان ملل اقدام کنید... اینجوری که نمیشه هر کشوری طبق لیست خودش هر جا دلش خواست هر عملیاتی رو به هر ترتیبی که دلش خواست انجام بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
هر کشوری به جز امریکا!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شورای امنیت مگر خود امریکا حق وتو نداره حالا کاری به بقیه همپیمانانش نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
1.خویشتندار باشیم
2. خون رو با خون شستن دیوانگیه
3.آمریکا اگر الان قدرتمنده ثمره تلاش دویست سالش رو در عرصه های علمی و.. میچینه و حضورش در منطقه برای جلوگیری از آسیب به سرمایهایش است
4. ماهم تلاش کنیم کشوری علمی و اقتصادی قویی داشته با‌شیم که چند سال بعد بیخ گوش آمریکا مانور بدیم
5. دوستان جنگ، هیزم جنگ شدن و هر گونه کمک به برافروختن جنگ نابودی کشور رو بهمراه داره
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
30
4
بهترین واکنش راهپیمایی است
ال طا ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
15
0
ایا از نظر حقوقی وقتی به یک شخصیت ویزا میدهند , مسول امنیت او نیستند ؟
حلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
19
10
امروزخون به دل همه ملت ایران شدسردارم بهشت آسمانیت مبارک تاابدبه یادتم وبهت افتخارمیکنم.بایدترامپ وهمپیمانهایش به سزای اعمالشان برسند. عزیزدلمان سیدعلی خامنه ای
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
14
3
مواظب باشیم کشور به جنگ فرسایشی فرو نرود!چونکه آمریکا همینو میخواهد
باید درداخل به جآی انتقام از چپ و راست یک همدلی ملی ایجاد شود.
هرچه در داخل قوی باشیم از خارجج فشار کمتر میشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین