کد خبر: ۶۲۹۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
حاج قاسم در راه خدا و انجام وظیفه از هیچکس و هیچ‌چیز پروا نداشت

رهبر انقلاب: حاج قاسم باید همین‌جور به شهادت می‌رسید

رهبر انقلاب ساعتی پیش با حضور در منزل سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده این شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

رهبر انقلاب اسلامی امشب (جمعه) با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اخلاص و فداکاری شهید سلیمانی، گفتند: حاج قاسم بارها و بارها در معرض شهادت قرار گرفته بود اما در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد، از هیچ‌کس و هیچ چیز پروا نداشت.

رهبر انقلاب: حاج قاسم باید همین‌جور به شهادت می‌رسید

** ویژگی ممتاز حاج قاسم، شهادت به‌دست خبیث‌ترین افراد عالم یعنی آمریکایی‌ها است

رهبر انقلاب اسلامی، شهادت سردار سلیمانی به دست خبیث‌ترین افراد عالم یعنی آمریکایی‌ها و افتخار آنها به این جنایت را یک ویژگی ممتاز برای آن مجاهد شجاع برشمردند و خاطرنشان کردند: جهاد او جهاد بزرگی بود و خداوند نیز شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد. این نعمت عظیم بر حاج قاسم که شایسته آن بود، گوارا باشد. حاج قاسم باید همین‌جور به شهادت می‌رسید.

ایشان با طلب نزول صبر و سکینه الهی بر دل خانواده سردار شهید و دلهای همه مردم ایران، افزودند: امروز دیدید که مردم در شهرهای مختلف کشور با چه جمعیت و ارادتی به خیابانها آمدند، مراسم تشییع را نیز خواهید دید، این نعمتها مقابل چشم ما است تا ارزش شهادت را متوجه شویم. خوشا به‌حال حاج قاسم که به آرزویش رسید، او شوق شهادت داشت و برای آن اشک می‌ریخت و داغدار رفقای شهیدش بود.

** اخلاص بزرگ حاج قاسم موجب شده است دلهای مردم اینگونه متوجه او شود

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه جهاد بیرونی متکی به جهاد اکبر یعنی جهاد درونی است، خطاب به دختر شهید گفتند: همه مردم عزادار و قدردان پدر شما هستند و این قدردانی در اثر اخلاص بزرگی است که در آن مرد وجود داشت، چرا که دلها به دست خداست و بدون اخلاص، دلهای مردم اینگونه متوجه نمی‌شود. خداوند به همه ما و به همه ملت ایران عوض خیر عنایت بفرماید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سیدمجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
4
5
من سازنده ایرانی پهپادهای مختلف باچندین دستگاه cncفرز اماده هستم با خط تولید پهپاد جواب دندان شکنی به امریکا واسراعیل وعربستان سعودی بدهم پهپاد ازقطرکنترل میشد برای شهادت سردار عزیزمان .رهبرمن حکم جهاد بده تا بدانند ایرانی نخبه های دارد که ازهرکجای ایران قادربه کنترل پهپادهای هستندتا باران آتش کین انتقام خودرا برسرشما ملت کفربریزد رهبرمن ملت من من تاجان دارم برای خدمت به ملتم رهبرم ونظامم تلاش میکنم وهرچه دارم بدون هیچ طمعی درطبق اخلاص میگذارم خانواده سردارفقط شما داغ ندیده اید ملت ایران نخبگان ونظام ایران داغ دیده است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین