کد خبر: ۶۲۹۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

نهاوندیان: آمریکا مرتکب خطایی استراتژیک شد

معاون اقتصادی رئیس جمهور در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام محمد نهاوندیان به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنْ یَمْسَسْکُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ وَتِلْکَ الْأَیَّامُ نُدَاوِلُهَا بَیْنَ النَّاسِ وَلِیَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَیَتَّخِذَ مِنْکُمْ شُهَدَاءَ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الظَّالِمِینَ

صعود سرفرازانه جهادگر رشید اسلام، سردار قاسم سلیمانی، به قلّه رفیع شهادت، برای آن روح بزرگ، درجه اعلای پیروزی و سعادت، و برای مردم ایران، مایه اندوه و اراده‌ای استوارتر برای مقابله با متجاوزان جهانی است. آنچه سردار سلیمانی را چهره محبوب قلوب ملّت‌های منطقه کرده بود، فداکاری و شجاعت کم نظیر او در مبارزه بی امان با تروریسم تکفیری و نقشه‌های صهیونیست‌ها در منطقه بود که به ریشه‌کنی سرطان داعش در عراق و سوریه انجامید و در دل مستکبران در دولت آمریکا و ارتجاع منطقه، که سازندگان و تجهیزکنندگان حرکت تروریستی تکفیری بوده‌اند، کینه‌ای درمان ناپذیر به‌جای گذاشت تا سرانجام، دست خائنانه‌شان به خون این شخصیت فروتن و فداکار آغشته شد. قاتلان زبون و بزدل سردار سلیمانی بدانند که با این اقدام تروریستی کینه توزانه، چهره خائن و دست‌های خونین خود را به همه جهانیان نشان دادند و نه فقط در چشم ملت‌های منطقه و محرومان جهان، بلکه در نظر ملت‌های اروپا و آمریکا نیز رسوا و محکوم شدند. با این جنایت بزرگ و ترور فرماندهان مبارزه با داعش، دولت آمریکا خود را حامی اصلی تروریسم بین المللی معرفی کرد و مرتکب خطایی استراتژیک شد که بیش از آن که بتواند به جمهوری اسلامی ایران، آسیب وارد کند، به منافع خود ضربه زد.

این شهادت افتخارآفرین را به ملت سرفراز ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمندگان نیروهای مسلح و هم‌رزمان آن عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده آن شهید گرامی، تسلیت می گوییم و بر عزم مضاعف خود در ادامه مسیر استقامت برای دفاع از عزت و استقلال و پیشرفت کشور پای می‌فشاریم. بی شک، ملت بزرگ ایران، با وحدت و یکپارچگی و شجاعت و تدبیر، از آرمان‌های شهیدان پاک‌باخته اسلام و ایران، تا آخرین نفس حراست خواهند کرد و با نصرت الهی، جانیان را ناکام خواهند گذاشت.

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
ولی شما که با کارهای غلطتان باعث نابودی اقتصاد ایران با تحریم های فلج کننده شدید خطای استراژیک نکردید!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین