کد خبر: ۶۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

پیکر شهید سردار سلیمانی روز دوشنبه از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم تشییع باشکوه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دوشنبه ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز و پس از اقامه نماز در دانشگاه پیکر ایشان به‌سوی میدان آزادی تشییع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی عصر امروز شنبه ۱۴ دی‌ماه در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی اظهار کرد: مردم انقلابی تهران، مردم همیشه در صحنه تهران برای بار دیگر حضور حماسی را به نمایش خواهند گذاشت، مردمی که این روزها داغدار شهادت سپهبد سلیمانی و زن، مرد، پیر و جوان در انتظار بدرقه پیکر او هستند.

وی با بیان اینکه، شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادتش در گام دوم انقلاب، ارزش‌های انقلاب را تضمین و بیمه کرد، ادامه داد: مردم ما در مراسم تشییع، صحنه‌های به‌یادماندنی تاریخ انقلاب رو برای بار دیگر خلق می‌کنند.

پیکر شهید سردار سلیمانی روز دوشنبه از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: تمام کسانی که سعی می‌کردند که با شکستن وحدت مردم، انسجام مردم را کمرنگ و ارزش‌های دینی جامعه را دچار اختلال کنند بدانند که شهادت سردار سلیمانی و پیکر مطهر او تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: مردم انقلابی تهران در مراسم وداع با پیکر شهید سلیمانی، ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد، ضمن اینکه در طول روزهای گذشته تا به امروز راهپیمایی‌های بسیار باشکوه تجمعات، مجالس و محافل بسیار باعظمت را تشکیل دادند همه چشم‌انتظار هستند که پیکر شهید را بدرقه کنند.

وی تاکید کرد: به اطلاع مردم انقلابی تهران می‌رسانیم که مراسم وداع با شهید سپهبد سلیمانی، همراهان و هم‌رزمان شهید، فردا یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در مصلای تهران برگزار می‌شود و مردم تهران و دوستداران و هم‌رزمانش با پیکر شهدا وداع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم تشییع باشکوه و به‌یادماندنی شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز در دانشگاه پیکر ایشان به‌سوی میدان آزادی تشییع می‌شود و پس از تشییع پیکر ایشان به قم و حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها منتقل و سپس در زادگاهش کرمان آرام خواهد گرفت.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: ما ضمن اینکه یاد شهید سلیمانی و هم‌رزمانش شهیدش علی‌الخصوص ابومهدی مهندس رو گرامی می‌داریم و به روح همه شهدا درود می‌فرستیم، از مردم انقلابی شهر تهران، استان تهران و همه دوستداران فرهنگ شهید و شهادت دعوت می‌کنیم که در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند و بار دیگر پیوند خودشان را با ولایت نشان بدهند، ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی همه یکپارچه فریاد ولایتمداری و فریاد انتقام سر خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین