کد خبر: ۶۳۰۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

اینستاگرام صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر را هم حذف کرد

صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر در اینستاگرام به دلیل انتشار خبر اهدای تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دسترس خارج شد.
اینستاگرام صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر را هم حذف کرد
آفتاب‌‌نیوز :

اینستاگرام پست‌های به اشتراک‌گذاشته شده در صفحه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نشانی FajrFilmOfficial را حذف کرد. در پی این اقدام، تمامی پست‌های مربوط به چند سال اخیر صفحه رسمی این جشنواره در دوره‌های ۳۵، ۳۶ و ۳۷ نیز از دسترس کاربران خارج شده و خود این صفحه نیز از دسترس خارج شده است.

اینستاگرام صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر را هم حذف کرد

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با موافقت ریاست سازمان سینمایی به منظور پاسداشت نمادین الگوی ظلم‌ستیزی، تندیس سردار شهید سلیمانی را در این دوره به بهترین فیلم با مضمون جهاد و مقاومت اهدا خواهد کرد(+). همچنین بیش از ۳۵۰ سینماگر در بیانیه‌ای ترور سردار سلیمانی را محکوم کرده‌اند (+) که این خبر در صفحه اینستاگرام جشنواره فیلم فجر منعکس شده بود.

به اشتراک‌گذاری پست‌هایی درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحات کاربران ایرانی طی روزهای اخیر، با اقدام اینستاگرام روبه‌رو شده و بسیاری از کاربران از جمله سینماگران ایرانی و صفحات رسمی تشکل‌های رسانه‌ای و غیررسانه‌ای، با حذف‌شدن کلیه پست‌ها و استوری‌ها از سوی اینستاگرام روبه‌رو شده‌اند.

این اقدام اینستاگرام که صراحتاً مخالف آزادی بیان است با اعتراض گسترده کاربران ایرانی به همراه شده است. این در حالی است که ترامپ، رئیس‌جمهور خونریز و دیوانه آمریکا در صفحات مجازی به صورت رسمی ایران را به بمباران تهدید می‌کند و هیچ اتفاقی هم برای صفحاتش رخ نمی‌دهد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
این خیر رو به رشیدپور بگید که دوباره تست بگیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین