کد خبر: ۶۳۰۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
ترامپ تهدید کرده که ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار می‌دهد

پاسخ فرمانده ارتش به تهدید هدف قرار گرفتن ۵۲ نقطه ایران توسط ترامپ

فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار می دهد، اظهار کرد: در یک درگیری احتمالی در آینده که بعید می دانم جرات انجام این کار را داشته باشند، آنجا مشخص خواهد شد که این اعداد ۵ و ۲ به کجا تعلق خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در حاشیه مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید منصور ستاری که صبح یکشنبه به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت او در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت هر اقدام از سوی ایران، آمریکا ۵۲ نقطه از ایران را هدف قرار می دهد، اظهار کرد: آن‌ها برای حفظ وجهه خودشان در برابر این کار زشت و غیرقابل توجیه از نظر افکار بین‌المللی، اینگونه سخنان را مطرح می کنند. اقدام آنها در به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی یک اقدام بسیار زشت و غیرقابل قبول در همه جای دنیا است به همین دلیل اینگونه سخنان را مطرح می‌کنند تا بتوانند این اقدام غیرانسانی را تحت الشعاع قرار دهند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه «شهادت آرزوی همه رزمندگان جبهه مقاومت و کسانی است که آرزوی ایجاد جهانی شایسته ظهور امام عصر (عج )را دارند، به ابراز احساسات مردم نسبت به شهادت سپهبد سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: در این چند روز حضور مردم از قشرهای مختلف و ابراز احساسات انها به گونه ای بود که انگار پاره تن خود را از دست دادند.

پاسخ فرمانده ارتش به تهدید هدف قرار گرفتن ۵۲ نقطه ایران توسط ترامپ

سرلشکر موسوی، تصریح کرد: ارتشیان و خانواده‌های آنها نیز مانند همه مردم عزدار این سرباز ولایت و مدافع انقلاب هستند و در تمام پادگان‌های ارتش تصاویر این شهید بزرگوار نصب شده و در حال برگزاری مراسم برای این عزیز هستند.

فرمانده کل ارتش گفت: واکنش مردم عزیز ما به شهادت این شهید بزرگوار و همدردی و همراهی با خانواده او چیز عجیبی نیست، این وحدت بوجود آمده ریشه در مبارزات حاج قاسم سلیمانی از انقلاب، دفاع مقدس تا امروز دارد.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: خون فرزندان این ملت در ارتش و سپاه و بسیج برای دفاع از این میهن اسلامی بر زمین ریخته شده است و شهیدانی چون شهید ستاری، باقری، اردستانی ، آبشناسان، همت و حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای میهن اسلامی جان خود را فدا کردند.  وحدت ارتش و سپاه از ابتدای انقلاب وجود داشت و امام (ره) دست ارتش و سپاه را در دست یکدیگر قرار داد و گفتند دست از دست یکدیگر در نیاورید.

فرمانده کل ارتش افزود: رهبر انقلاب نیز تدابیر و فرماندهی‌شان در جهت وحدت ارتش و سپاه بود و امروز همگان سوگوار حاج قاسم سلیمانی هستند.

سرلشکر موسوی با اشاره به اقدامات سپهبد شهید سلیمانی در محور مقاومت خاطرنشان کرد: حاج قاسم برای همه ملت‌های منطقه عزیز و دوست داشتنی است و امروز تمام فرزندان شهدای لبنان و خانواده های رزمندگان سوریه، عراق و تمام مظلومان عالم و تمام آنهایی‌ که ضد امریکا و ضد صهیونیست هستند یاد او را زنده نگه داشته و راهش را ادامه می هند.

وی تصریح کرد: وحدت ارتش و سپاه به دلیل یگانگی راه و هدف آنها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
2
3
موثرترین پاسخ و تبدیل بحران به فرصت بیرون کردن آمریکا از منطقه و برقراری ثبات و صلح - بخصوص حالا که پارلمان عراق رای به خروج آمریکا دادند - در واقعیت حضور آمریکا در دو دهه اخیر به ثبات منطقه آسیب رسانده است - بنابراین دقیقا با بیرون رفتن آمریکا و کنترل ثبات و اقتصاد در منطقه - خسارات بزرگی که رادیکال های آمریکا در این دو دهه بر دوش مردم منطقه و مردم جهان قراردادن کاملا خود را نشان میدهد - الان بهترین فرصت برای محدود کردن آمریکا در منطقه است با کار روی ایجاد اجماع جهانی و منطقه ای
کرامت سلیمی
|
France
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
3
4
ترامپ یک قمار باز است و علاقه زیادی به بازی های پاسور دارد که شامل 52 ورق است.

و اعلام عدد 52 هدف برای حمله به ایران ریشه در علاقه ترامپ به پاسور دارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین