کد خبر: ۶۳۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

تشییع پیکر سردار سلیمانی در مشهد+فیلم و عکس

مراسم تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم مشهد از ساعتی پیش از میدان 15 خرداد آغاز شده به سمت حرم رضوی در حال برگزاری است.
آفتاب‌‌نیوز :

این مراسم که قرار بود از ساعت 12 ظهر امروز 15 دی ماه آغاز شود به دلیل استقبال باشکوه مردم از مراسم تشییع پیکر این شهید در اهواز با دو ساعت تاخیر در مشهد برگزار شد.

پیکر سردار شهید سلیمانی و یارانش هم اکنون از میدان 15 خرداد با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد به سمت حرم رضوی در حال تشییع است.

مردم شهیدپرور مشهد با شعارهای "خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید"، "فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید" و... ، پیکر پاک این شهدا را تا حرم مطهر رضوی بدرقه می‌کنند.

مردم از نقاط مختلف شهر با مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه با وجود ازدحام بسیار زیاد جمعیت خود را به حرم می‌رسانند و با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی به صورت مداوم انجام می‌شود.

با توجه به تاخیر در زمان بندی تشییع پیکر شهید سلیمانی مردم چند ساعت زودتر در خیابان‌های منتهی به حرم حضور بهم رسانده بودند.

مردم از ورودی‌های مختلف حرم رضوی وارد می‌شوند و به سمت ورودی باب‌الرضا که تشییع پیکر سردار سلیمانی به آن منتهی می‌شود، حرکت می‌کنند و با گذشت زمان جمعیت در صحن جامع رضوی افزایش پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین