کد خبر: ۶۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

فرماندار قم: مسیر تشییع پیکر شهید سلیمانی در قم تغییر کرد

فرماندار قم گفت: با توجه به پیش‌بینی استقبال بسیار باشکوه مردم شهیدپرور قم، مسیر تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مقاومت، به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) تغییر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی حیدری عصر یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: برای تشییع پیکر این شهدای بزرگوار در قم سه مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، خیابان ۱۹ دی به حرم حضرت معصومه(س) و همچنین مسجد امام حسن عسکری(ع) به‌طرف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شورای تامین استان پیشنهاد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی حضور پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در قم و همچنین پیش‌بینی استقبال گسترده مردم و همچنین شهرهای اطراف، درنهایت، مسیر تشییع پیکر این شهدای گران‌قدر با تصمیمی شورای تامین استان به بلوار پیامبر اعظم(ص) تغییر کرد.

فرماندار قم: مسیر تشییع پیکر شهید سلیمانی در قم تغییر کرد

فرماندار قم ادامه داد: پیکر سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی روز دوشنبه از ساعت ۱۴ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز و به سمت مسجد جمکران تشییع می‌شود.

حیدری تاکید کرد: با اعلام موافقت استاندار قم، تمام دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مدارس و مهدکودک‌های استان در روز دوشنبه تعطیل و همچنین ادارات قم در این روز تا ساعت ۱۲ آماده‌باش و از آن ساعت به بعد، امکان حضور کارکنان در این مراسم فراهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تردد تمام وسایل نقلیه در کلیه مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ع) ممنوع می‌شود به همین دلیل از مردم قم درخواست همکاری با عوامل پلیس راهور قم را داریم.

فرماندار قم بابیان اینکه تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی قم در روز یکشنبه و دوشنبه در حالت آماده‌باش هستند، ادامه داد: در تمام‌مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) وسایل حمل‌ونقل عمومی برای جا به جایی مشایعت‌کنندگان پیکرهای مطهر شهدا در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهید سردار سپهبد سلیمانی تنها ۲ ساعت در قم حضور دارد ولی برنامه ویژه‌ای در مسجد جمکران برای سرهنگ پاسدار شهید شهروز مظفری نیا از شهدای قمی حمله تروریستی آمریکا برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین