کد خبر: ۶۳۰۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

انتقاد از توئیت‌های ترامپ به گلدن گلوب کشیده شد

«پاتریشیا آرکت» ـ هنرپیشه ‌آمریکایی سریال «تظاهر» ـ در جریان هفتاد و هفتمین مراسم اعطای جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب ‌توئیت‌های اخیر رئیس‌جمهوری ایالات متحده و سیاست‌های کاخ سفید را مورد انتقاد قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :

«پاتریشیا آرکت» که برای بازی در سریال «تظاهر»‌ در شاخه بهترین بازیگر زن مکمل یک سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی به عنوان برنده نهایی معرفی شد، حین دریافت این جایزه در سخنانی اتفاقات سیاسی اخیر به ویژه تصمیم کاخ سفید برای ترور سردار «قاسم سلیمانی» و توئیت‌های اخیر «دوالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده را مورد توجه قرار داد.

به گزارش ددلاین، «آرکت» در بخشی از سخنرانی خود بیان کرد: «بسیار مفتخرم که در این مکان حضور دارم ...، اما می‌دانم امشب پنجم ژانویه سال ۲۰۲۰، شبی نیست که قرار باشد در کتاب‌های تاریخ به آن بازگردیم.»

انتقاد از توئیت‌های ترامپ به گلدن گلوب کشیده شد

این هنرپیشه آمریکایی ادامه داد: «ما کشوری را می‌بینیم که رییس‌جمهور آن برای تهدید بمباران کردن ۵۲ سایت از جمله سایت‌های فرهنگی، توئیت می‌کند. مردم جوان آن جان خود را به خطر می‌اندازند و به سراسر جهان سفر می‌کنند. مردم نمی‌دانند که آیا این بمب‌ها بر سر فرزندانشان آوار خواهد شد یا نه.»

«آرکت»‌ در پایان گفت: «از آنجایی که فرزندانم را عاشقانه دوست دارم از همه شما می‌خواهم جهان بهتری را برای آن‌ها به وجود بیاوریم. برای کودکانمان و کودکانشان، باید در انتخابات سال ۲۰۲۰ شرکت کنیم و از همه کسانی که می‌شناسیم عاجزانه بخواهیم در انتخابات سال ۲۰۲۰ شرکت کنند.»‌

«پاتریشیا آرکت» که جایزه بهترین بازیگر زن مکمل یک سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی این دوره از جوایز گلدن گلوب را در رقابت با مریل استریپ برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»، هلنا بونهام کارتر برای «تاج» و امیلی واتسون برای «چرنوبیل»‌ دریافت کرده ‌است، سال‌هاست که به عنوان یکی از منتقدان ترامپ و سیاست‌های او شناخته می‌شود.

«مایکل مور» مستندساز برنده اسکار و دیگر چهره‌های هالیوودی چون «رز مک‌گوان»، «جان کیوزاک»، «راب راینر»، «الک بالدوین» در کنار «استفن کینگ» نویسنده مطرح آثار جنایی از چهره‌هایی بودند که نسبت به ترور سردار قاسم سلیمانی به دستور رییس جمهور آمریکا به شدت انتقاد کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین