کد خبر: ۶۳۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

حضور ورزشکاران در مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی

جامعه بزرگ ورزش استان تهران همزمان با سایر اقشار در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی حاضر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم تشییع و بدرقه پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی در تهران در حالی برگزار شده است که جامعه بزرگ ورزش تهران همزمان با سایر اقشار مردم در این مراسم حاضر شده‌اند تا با پیکر سردار سپهد قاسم سلیمانی وداع کنند.

در این مراسم مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها و جمعی از قهرمانان ملی حضور دارند.

حضور ورزشکاران در مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی

اهالی ورزش در ضلع شرقی دانشگاه تهران تقاطع خیابان طالقانی و خیابان قدس مستقر هستند.

شمسایی: سردار شهید سلیمانی امضای حرفش، عملش بود

وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حاضر شد و اظهار کرد: ایشان صادقانه و با دل پاک به گونه‌ای رفتار کرد که این همه آدم را توانست به اینجا بکشاند.

وی ادامه داد: همه به او اعتماد داشتند. او حرف می‌زد و عمل می‌کرد و در مقابل دشمن شجاعانه می‌ایستاد. سادگی، شهامت و ایثار باعث شده تا تشییع پیکرش با این استقبال همراه شود. حضور امثال ما هم در این مراسم وظیفه بوده است و این کمترین کاری است که می‌توانستیم انجام دهیم.

رضوانی: اخلاص، تقوا و پایمردی حاج قاسم الگوی همه ما خواهد بود

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم ایران به ویژه جامعه ورزش کشور قهرمانان واقعی خود فراموش نخواهند کرد و تا همیشه پاسدار خون شهدا خواهند بود. شهید گرانقدر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که چهار دهه از عمر خود را صرف تامین امنیت و آزادی کشورمان و همه مردم آزاده جهان کرد.

وی افزود: شکوه مردم ایران و عراق و سایر آزادگان جهان در مراسم سوگواری این شهید بزرگ نشان دهنده پیوند عمیق مردم با آرمان های ایشان است. خوشا به سعادت مردانی چون حاج قاسم سلیمانی که یک عمر یا عزت زیسته و با سربلندی به دیار حق می روند. اخلاص، تقوا و پایداری و پایمردی این سردار شهید الگویی مثال زدنی برای تمام مسئولان بویژه مدیران جوان خواهد بود و مطمئنا پرچم عزت ایران و اسلام که در دست حاج قاسم بود همواره برافراشته خواهد ماند.

سعیدی: حاج قاسم الگویی برای ورزشکاران خواهد بود

کیکاووس سعیدی با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز در بین همکاران عزیزمان در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی و به نیابت از جامعه ورزشی کشور هم پا سایر اقشار ملت بزرگ ایران آمده‌ایم تا مقام این شهیدان را گرامی بداریم.

او افزود: یاد و خاطر سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی کسی که عمر شریف خود را در راه جهاد و مبارزه با استکبار جهانی گذراند را گرامی می داریم. ما آمده‌ایم که بگوییم سردار عزیز راهت ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم راه این شهید و شهیدان بزرگوار را ادامه دهیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: سلیمانی‌های زیادی در ایران هستند و خواهند بود. این شهیدان نماد جوان مردی، نماد غیرت، نماد ایثار و جهاد هستند. این شهیدان الگویی برای جوانان عزیر ایران، ورزشکاران و قهرمانان ایران خواهد بود و ان‌شاءالله این راه نورانی را با تمامی توان و قدرت و به تاسی رهبر عظیم الشان عزیز ایران ادامه خواهیم داد.

او در پایان افزود: اینجانب به نیابت از جامعه ورزشی کشور این شهادت را به محضر مقام معظم رهبری، مردم عزیز، جامعه ورزشی کشور و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می کنم.

خلیلیان: مهم‌ ادامه فرهنگ سلیمانی است

مهرزاد خلیلیان،‌ سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: من هم به همه هم‌وطنان شهید پرور تسلیت می‌گویم. فکر کنم چیزی که مهم‌تر از شهادت قاسم سلیمانی است، ادامه فرهنگ سلیمانی است. فرهنگ سلیمانی به ما درس می‌دهد طلبکار انقلاب نباشیم و خود را به نوعی بدهکار قلمداد کنیم و همچنان برای ارتقا این مرز و بوم تلاش کنیم.

او ادامه داد: همانطور که ایشان برای کشور جهاد کرد و با اخلاص جانش را برای وطن و انقلاب اعطا کرد، ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را بیش از پیش ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی کاراته: سردار سلیمانی خواب را بر دشمنان حرام کرده بود

سید شهرام هروی در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به راستی که برازنده لقب سردار دل‌ها بود. مرد بزرگی که حامی مستضعفان بود و با جهاد در راه خدا، خواب را برای دشمنان اسلام و این مرز و بوم حرام کرده بود.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: ترس دشمن از سردار حاج قاسم سلیمانی به حدی بود که حتی جرات مبارزه رو در رو در مقابل ایشان را نداشتند و در یک اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه تصمیم به ترور فرمانده بزرگ ایرانی گرفتند.

هروی تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم فکر کردند که با ترور سپهبد سلیمانی نفس راحتی خواهند کشیدند، در حالی که سلیمانی یک فرد نبود و با مرام خود مکتب سلیمانی را در ایران بنا نهاده است که از بین رفتنی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین